Gå til innhold

Bytte regreim

Ranger emnet

lars-frr

Anbefalte innlegg

Hverken 1.6 eller 1.8 motoren til golf 2 og jetta 2 tar skade hvis reg reima ryker. Dette fordi disse motorene har hydrauliske ventiler. Og da skjønner vel de fleste at de ikke slår nedi.

Men GTI motorene tåler ikke at reima ryker.

Kjøp orginale reimer koster jo ingenting. Ikke kjøpt biltema. Mekonomen er like dårlig som biltema.

Skal du kjøpe at bilrekvisita kjede kjøper du av Bilextra (Cdcardic)

de leverer stort sett helt orginale deler! På eksosanlegg o.l. kan man se VW-audi (VAG) merket er slipt bort! FAKTA!

Og husk å bytt strammehjul også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VWLOVAH

Hverken 1.6 eller 1.8 motoren til golf 2 og jetta 2 tar skade hvis reg reima ryker. Dette fordi disse motorene har hydrauliske ventiler. Og da skjønner vel de fleste at de ikke slår nedi.

Men GTI motorene tåler ikke at reima ryker.

Kjøp orginale reimer koster jo ingenting. Ikke kjøpt biltema. Mekonomen er like dårlig som biltema.

Skal du kjøpe at bilrekvisita kjede kjøper du av Bilextra (Cdcardic)

de leverer stort sett helt orginale deler! På eksosanlegg o.l. kan man se VW-audi (VAG) merket er slipt bort! FAKTA!

Og husk å bytt strammehjul også!

Hvor har du det fra at mekonomen er like dårlig som biltema? erfaring?

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt med på den kritikken mot mekonomen, hvertfall ikke når det gjelder register reim & strammer. Reima mi var av merket Dayco, en av verdens mest kjente reim produsenter? , og det fulgte tillogmed en garanti lappe på boksen hvor man skulle (om den ble montert av verksted) føre på nårtid den ble skifta osv.

Strammeren var laget av SKF, skal vell godt gjøres å få mere merkevare enn det.

Mekonomen leverer faktisk de samme delene som du får hos VW forhandler når det gjelder slitedeler.

Det er liten vits i å handle dyrt hos VW forhandler bare for at du kan innbille deg selv at "detta er original deler og det er best", når du får det samme hos mekonomen. Greit nok at det gjør samvittigheten bedre, men det er bare crap.. face it !

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimoajajaj

Er ikke helt med på den kritikken mot mekonomen, hvertfall ikke når det gjelder register reim & strammer. Reima mi var av merket Dayco, en av verdens mest kjente reim produsenter? , og det fulgte tillogmed en garanti lappe på boksen hvor man skulle (om den ble montert av verksted) føre på nårtid den ble skifta osv.

Strammeren var laget av SKF, skal vell godt gjøres å få mere merkevare enn det.

Mekonomen leverer faktisk de samme delene som du får hos VW forhandler når det gjelder slitedeler.

Det er liten vits i å handle dyrt hos VW forhandler bare for at du kan innbille deg selv at "detta er original deler og det er best", når du får det samme hos mekonomen. Greit nok at det gjør samvittigheten bedre, men det er bare crap.. face it !

Godt det er flere som har merket seg dette :)

ikke alt som er orginalt bare kan kjøpes hos merkeverksted.

lite av alt jeg har kjøpt hos mekonomen er å klage på. veldig fornøyd med kvalitet..

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VWLOVAH

Har vell ikke så mye med om det er hydrauliske løftere eller ikke !

Vantilen"e" kan fortsatt stå åpne viss reima ryker!

By the way Mekonomen selger bra varer jobber er bilmekanikker har hatt fagbrevet noen år også..

Å jeg kan skrive under på at de selger bra varer! klart noe dårlig har de sikkert også..

De leverer bland annet Walker eksos som også produserer for flere merker!

og SKF er vell det største merke innen lagrer o.l. Produserer blandt annet for V.A.G, BMW, Mercedes, MG-Rover, Subaru osv

Biltema ville ikke jeg kjøpt meg noen reg reim hos uten at jeg har noen erfaring med akkurat regreim bare med andre deler der i fra bla Br-klosser, eksos osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt regreim til G40 på Biltema. Den var laget av Goodyear. Brukte den til å drive g-laderen på det første tannreimsettet jeg hadde. Holdt ikke så lenge, men nå var den heller aldri bygget for 14-16000 o/min og reimhjul som ikke hullet var i senter på

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

Har kjøpt regreim til G40 på Biltema. Den var laget av Goodyear. Brukte den til å drive g-laderen på det første tannreimsettet jeg hadde. Holdt ikke så lenge, men nå var den heller aldri bygget for 14-16000 o/min og reimhjul som ikke hullet var i senter på

Snakker du om tannreim drift til laderen I så fall 14000r-min?

Eller prater du om den lille tannreima på g-laderen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider