greenrallye Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Grattis med ny jobb da Rs2.. Men hadde du ikke 3 mnd oppsigelse? Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet November 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Originally posted by greenrallye Grattis med ny jobb da Rs2.. Men hadde du ikke 3 mnd oppsigelse? Takker :D 3mnd nei jeg slapp visst det men like greit nå har jeg lønn ut desember å begynner i ny jobb på mandag Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Er jo ikke så farlig når du fikk deg ny jobb så fort da.. Værre hvis du ikke hadde fått deg noe annet.. Hør om de trenger en stakkar til da. hehe.. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 whee.. jeg har 6 mnd. dag med dama i morra.. og.. det kan da umulig være to av verdens deiligste dame.. enten tar du feil, eller så snakker vi om samma dama.. :D :D :D Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk2 mann Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 grattis med alt!!!!!!!!!!! moro når det går likar :D :D :D :D Siter sierra sedan cosworth skall ønskes kjøpt.... int. i rs 500 kasse og cluthus også let's race!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg