Azzido Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Jeg har kjøpt meg en civic nå som vinterbil, men de forrige eierne har bare sveisa på et rakt rør ifra motor og ut uten noen form for demping.. bilen bråker noe vilt og lurer da på å kjøpe meg et effektanlegg. noen forslag til bra anlegg å kjøpe? hvis dere er intr i åssen lyden er på bilen nå gå HER Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 hmm.. gå inn på club-honda.org og snakk med strepto.. han har peiling på ordentlig eksos :D men han skaffer bare til medlemmer tror jeg :P han kan sikkert skaffe deg t1r eksos.. det er fint å se på og skal gi effekt siden det er resonert Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 syns lyden var fresh jeg.. :P :P Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emiliocivic Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 syntes også at lyden var ganske grom ;) men men.. alle har vel sin egen smak Siter ~~ It's not good enough til i say it is. ~~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 OFF TOPIC: Men kan du legge ut noen bilder av bilen din Azzido? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 ja lyden er da grom nok den... men blir for dumt når det bare er en slapp 1.5 liksom =) til og med 325'n jeg hadde brumma ikke så masse enda den hadde rimelig grei lyd =) bilder finner dere på www.azzido.no/bil/ mere kommer nok etterhvert Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 som dere ser på ene bilde så er det et rakt rør ifra motor og rett ut med en avsluttning av en mellompotte... tror rørdimmen er 2 1/2" jeg... ser sånn ut ihvertfall Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 OFF TOPIC: Du er ikke grei med bilene dine! Stakkars swing! Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by gsi-power OFF TOPIC: Du er ikke grei med bilene dine! Stakkars swing! hehe, den swingen fikk sitt ja =) hadde masse morro med den =) overlevde utrolig lenge faktisk =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 etter som det er rice så er vel sikkert minst 4" på sin plass... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-Erik Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 lol... På lydklippet til Azzido kan man ikke en gang høre halvparten av hvor ille det egentlig er i virkeligheten. :) Men stikk en tur til Svendsen da Ståle.. de fikser sikkert noe helt greit noe de... kanskje ikke de billigste rundt her... Men de ordner sikkert opp. Vel, ser deg bak polet :) -Erik- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 sant sant.. det "skurrer" litt i eksos lyden... og swingen... hehe den var seig.. hehe :D bånnrus i 15 min.. med VELDIG lekk radiator.. likavel døde den ikke.. kom riktignok flammer opp av innsuget og bakpotta blei rødglødans og datt av etterhvert.. og masse gnister ut av eksosen.. men den daua ikke :( synd det der.. litt vilt at vi gjorde det midt inni byn da? rart ikke snuten kom.. men jeg må få lagt ut et lite video klipp av det der en dag.. bare få somla meg til det.. heh :D Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Nissmann: ja blir vel en tur til svendsen =) Rad3on: hehe... ja du å få ut den filmen... for det tok av... rart ikke snuten kom ja... vi gjorde det jo midt i sentrums kjerna =) hehe... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg