Gå til innhold

Fet rødfarge?

Ranger emnet

Silverboy

Anbefalte innlegg

http://www.thewallpapers.org/download.php?wallz=num8361

DETTE er en deilig farge syns jeg da :) Men jeg syns den passer på luksus-sedaner, Mercedes spesielt, og Audi osv.

Skal lakkere bilen til våren, og da står valget mellom helt sort eller denne :) (Tror den vil ble veldig original da, da nesten ingen biler har den fargen og spes. ikke fra 1997 :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

hehe, lakke bilen med tema motorlakk ;)

Nye Mazda rød er jo verdt å sjekke ut..

Porsche, Ferrari og Lambo rød, noen som har noen bra bilder av disse? Er de fete i virkeligheten, eller er det bare plain rød?

Nye lakken til Mazda er fin ja, den som er på nye RX8. Kunne vært noe. Ellers kunne man gått for noe ala Ford GT40 rød :)

Men ikke ferrari rød ok :)

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ofte de røde candy lakkene blir litt på grensen til burgunder til tider, der hvor ikke underfargen skinner igjennom..

Hvordan er det egentlig å gjøre det motsatt, med mørk underfarge, og lys candy på toppen? Blir det stygt, blir effekten borte eller kan det bli bra? :rolleyes:

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en bøtte som er lakkert rød candy. Lakken er fra House of Color...Ikke spør hvorfor jeg har en bøtte med fet lakk:)

Kan godt ta bilde av den, men fargen blir ikke på langt nær så rå på bilde som den er i virkeligheten....Kongefarge, men gjør seg kanskje bedre på svære flåter fra usa?

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider