Gå til innhold

Fått meg ny Driftebil. BMW igjen da.

Ranger emnet

Hersker Hans

Anbefalte innlegg

a62ef343.jpg

1975 modell BMW E12 Alpina B2. Bilstein understell, diffsperre (virker litt slitt) 1984 modell 745 motor, 3.5 liter rekke 6 med Turbo, som lader på 0.9 bar. 350hk? sa selgeren hvertfall. Uansett så tror jeg den vil bli fin å drifte med.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Heggis

når blir det bur,bøttestoler og masse dekaler osv da ? =)

pent prosjekt! ;)

Good Luck ;)

Først skal jeg få registrert den, så skal jeg begynne å tenke på å sette inn bur og godkjenne det. Masse dekaler vil jeg også ha. Har jo lagt ut spm i photoshop forumet om noen gidder å sette på litt dekaler.

Hvis noen har lyst til å kjøpe bilen av meg for masse penger fordi Det er en original Alpina B2. Så er det greit for meg. Som det stod i annonsen da jeg kjøpte bilen så er den ingenting for originalentusiasten da den er ombygd.

Den kan nok settes tilbake i original stand ganske enkelt og de fleste "alpina" detaljene er intakte. Den er veldig hel og pen hvertfall. Målet mitt var å få tak i en Veteran driftebil. Og jeg fikk litt sansen for gammel BMW, vil ikke kalle meg BMW entusiast enda da. E28n jeg har er jo flott å drifte. og dette er jo egentlig samme bilen.

Hehe. Har Ahlgrens "reservehjul" i senter konsollen.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Pen bil! gleder meg til å se den på tvers:D Ble radikalt frakjørt av en sånn en for ett par år siden. De går noe helt meningsløst bra! Dessuten er jo gamle BMW de peneste! Kunne tenkt meg en gammel 3,0 coupe en gang.... men det må bli når jeg ikke er student lengere:(

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider