Gå til innhold

Fått meg ny Driftebil. BMW igjen da.

Ranger emnet

Hersker Hans

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by VEPSEN

He he he, grattis med morsom vogn! Hører rykter om at det var på tide.... er visst ikke bare bakhjula det ryker av på 535`n fikk jeg høre:D

Ryker godt av den ja. tror nok stempelringer og ventiltetninger tetter litt dårlig på den. Røyk ikke så mye når jeg kjøpte den i Mars. Så jeg har nok klart å tyne bilen litt med de 22 bakdekkene jeg har brukt på bane i år + 12000km eller noe som jeg har kjørt bilen.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen der er nok så uorginal allerede, at det å prøve å holde den i samleobjekt stand er vanskelig..

Bruk den for det den er verdt, så får vi se mere bra kjøring av deg hersker hans! Drift on..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Ryker godt av den ja. tror nok stempelringer og ventiltetninger tetter litt dårlig på den. Røyk ikke så mye når jeg kjøpte den i Mars. Så jeg har nok klart å tyne bilen litt med de 22 bakdekkene jeg har brukt på bane i år + 12000km eller noe som jeg har kjørt bilen.

Tror jeg havna bak deg en dag, aldri sett en bil ryke så j**** før:D

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feeet bil...hva gjorde du med den gamle a?...har du forsatt camaroen?...du kjenner til hossein? han med ss'n?`

nå værende bil: =)

-Honda CRX v-tec 91mod

-Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer)

Tidligere biler:

- opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt

-Nissan Cherry GT Turbo Intercooler

-BMW 325 e30

-Opel corsa 1,3 gt sport

-BMW 320 e30

http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Teknomage

Ser jo ut som en artig bil dette :D Fargen er jo litt spes også. Vi får vel se mye av denne på film utover hvis det ikke skjer noe før den tid. Gleder meg.

Ja vi får nok bare belage oss på at han stiller sterkere til neste år :D

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ola

Den bilen der er nok så uorginal allerede, at det å prøve å holde den i samleobjekt stand er vanskelig..

Bruk den for det den er verdt, så får vi se mere bra kjøring av deg hersker hans! Drift on..

Vi (jeg og de andre gutta jeg skrur mye bil med) er litt i tvil om den er original alikevel nå eller bygd om til Alpina. Men jeg vet jammen ikke hva jeg skal se etter. Men uansett så betyr det absolutt ingenting for meg. Nesten like greit at den ikke er sjelden, slipper jeg å tenke på det.

feeet bil...hva gjorde du med den gamle a?...har du forsatt camaroen?...du kjenner til hossein? han med ss'n?`

Har den gamle BMWn enda (bruksbil), Camaroen har jeg fortsatt. står litt i delere enda da. Holder på å installerer ny motor. lagde akkurat en tråd i V8 forumet om den. Kjenner ikke til Hossein. Men har han en Rød 67 SS? har sett en sånn kjøre rundt her i sommer. sett den tidligere. Kanskje jeg bare har sett bilen hans da.

Ja vi får nok bare belage oss på at han stiller sterkere til neste år

Håper bilen blir fin å kjøre på bane. Så langt virker det lovende syns jeg. :)

Driftfun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay da så ;) ny 8'r ja morro...vel han har hatt en sort,en rød men nå kjører han den oransje ;)

nå værende bil: =)

-Honda CRX v-tec 91mod

-Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer)

Tidligere biler:

- opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt

-Nissan Cherry GT Turbo Intercooler

-BMW 325 e30

-Opel corsa 1,3 gt sport

-BMW 320 e30

http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen der så jeg !! Kjørte forbi deg i motsatt retning ved fotoboksen ved Bondi aldershjem der. Du ble tauet av en annen BMW, sant ? Fin bil forresten

Ja. Gadd ikke koste på meg 275kr i prøveskilt. Vet at det ikke er greit å taue uten skilter. Men det får stå sin prøve.

Tøft. ser værtfall en del bedre ut enn den forrige!

Jepp :)

Driftfun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ha|||on

Får litt sånn Derrick-feeling av den E12'en... Feeet!

OT: Har E28'en din 2,8 eller 3,5-literen?

Hvis det noen gang blir en oppfølger av Derrick. Så skal jeg sende driftefilmer til regissøren for å se om jeg kan få være stunt sjafør eller noe. Det hadde vært fett.

E28'en har 3.5 literen.

Driftfun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider