christer Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Jeg likte aldri photoshop helt til jeg gadd å lære meg det. (Takk til Krister);P Jeg har faktisk lagd en modd før men den ble sletta og mye dårligere enn disse, er ganske fornøyd med det jeg har klart å lage. Så til dere som er gode i Photoshop gi meg ris og ros. Jeg vet at RS4 fangerene også er slurvete utført, men orka ikke mer:P Orginalen Jeg felgene er skeive orka ikke å være så sinnsykt perfektsjonist Med RS4 fangere Og farga RS4 fangere Vad tycks? Siter x Volvo Toførr GL b230k -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Det var bra det, men du valgte det litt vanskelig når bilen er så mørk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Takk:) skal huske på og ta en lysere bil neste gang, noen som vet hvor jeg kan få eksosrør bilder fra siden? Lette etter det men det var vanskelig å finne. Siter x Volvo Toførr GL b230k -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Tuning Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 ser litt tomt ut inni felgene der..men ellers bra modd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer Skrevet September 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Lagde en ny mod på skolen idag.. ble sinnsykt fornøyd :) Ser kanskje ikke ut som at jeg har gjort så mye, men det tok laaang tid:P Orginal Mod :) Siter x Volvo Toførr GL b230k -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by christer Lagde en ny mod på skolen idag.. ble sinnsykt fornøyd :) Ser kanskje ikke ut som at jeg har gjort så mye, men det tok laaang tid:P Orginal Mod :) senka og sota ruter? ser bra ut til å være ditt andre modd eller hva d er ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by christer Jeg likte aldri photoshop helt til jeg gadd å lære meg det. (Takk til Krister);P Jeg har faktisk lagd en modd før men den ble sletta og mye dårligere enn disse, er ganske fornøyd med det jeg har klart å lage. Så til dere som er gode i Photoshop gi meg ris og ros. Jeg vet at RS4 fangerene også er slurvete utført, men orka ikke mer:P Orginalen Jeg felgene er skeive orka ikke å være så sinnsykt perfektsjonist Med RS4 fangere Og farga RS4 fangere Vad tycks? den har ikke bremser.... =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Senket,sotet,fjernet Audi-emblem og antenne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer Skrevet September 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Og tegne om hele hjulbunnen foran fordi jeg måtte justere fangerne slik at de ikke stod så langt ut fra hjulene, har faktisk forstørret dem og. Det var det ingen som så. Felgene gadd jeg ikke å bytte fordi jeg syntes de var kule fra før av. Siter x Volvo Toførr GL b230k -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Når du skifter felger på bilen din, velg ett par felger som står på bil fra før, så du ser bremsene, ikke bare svarte tomrom inni felgene, ser så mye ektere ut da. Husk det! Ellers greit nok :> keep it up Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Legg ut bildene ? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 *bump* Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg