Gå til innhold

Gumball 3000 2005

Ranger emnet


bludnik

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hadde vært sinnsykt rått og ikke meldt seg på i det hele tatt da, bare at det dro en gjeng fra norge med noen av de bilene som er på gatebiltreffa, også når de som er meldt på kjører nedover også ser du på tv fra løpet senere at det kommer noen skikkelig trimma cossier, 240`er, supraer, skyliner og masse andre råe biler man vaneligvis ikke ser i gumball.

Og at dere bare hadde følgt med de andre bilene nedover, latt de kjøre ifra litt også tatt de igjen, det hadde jo vært drit rått.

 

bare tenk på noen avde som deltok i gumball i fjord bla. han med reyland cossien og de andre som fikk noe skikkelig ille krasjer, de betalte liksom så mye penger får noe de ville huske som en fin opplevelse for resten av livet, men istede betalte de så mye for og totalskade bilene demmes og få ett minne som ikke er særlig hyggelig, tenk litt på det

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

 

 

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by C_West

hadde vært sinnsykt rått og ikke meldt seg på i det hele tatt da, bare at det dro en gjeng fra norge med noen av de bilene som er på gatebiltreffa, også når de som er meldt på kjører nedover også ser du på tv fra løpet senere at det kommer noen skikkelig trimma cossier, 240`er, supraer, skyliner og masse andre råe biler man vaneligvis ikke ser i gumball.

 

 

Ikke glem at omtrent alt av biler du ser på gatebil er uregistrerte biler, ikke at jeg kjenner reglene 100%, men å ratte nedover kontinentet med prøveskilter osv er vel lite å satse på. :P

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Hvorfor ville de ha færre Porscher? bare litt nysgjerrig, er de for kjedelige eller noe? Er jo noen tøffe porscher, de som ikke ser ut som frosker mener jeg.

 

Smått kjedelig hvis 150 av 300 biler er 911, hvis du skjønner...

Men de ville ha flere sjeldne Porscher :)

Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt

 

1998 E36 318iT Individual

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg tror en Audi A8 eller S8 med diesel twin turbo v8'n hadde gjordt seg! Den klarte 40 mpg (miles per gallon) toyota prius (hybrid) klarer 45 til sammenligning... ikke veldig dyr i drift! Og så er den jo ganske driftsikker.

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skidracer

Jeg tror en Audi A8 eller S8 med diesel twin turbo v8'n hadde gjordt seg! Den klarte 40 mpg (miles per gallon) toyota prius (hybrid) klarer 45 til sammenligning... ikke veldig dyr i drift! Og så er den jo ganske driftsikker.

 

Noen skulle tatt en Passat eller noe slikt og slengt V10 dieselen fra vag oppi... :D ;) ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SR20De

Måtte le av Guldbransen da han sa: "Prøver å ikke kjøre så mye over fartsgrensa, vi vil jo ikke bli tatt!" lol

 

hehe, måtte le jeg og. Får litt senere i sendinga så lå han i 240 km/h lol

Fader Kubikk

Du som er i blokka

Gi oss idag vårt daglige dreimoment

Forlat oss våre fartsovertredelser,

som vi forlater forelegget.

Led oss ikke inn i kontroller,

men fri oss fra sykklister

For veien er din

hestekreftene, og friheten

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Originally posted by bludnik

 

yes yes yes... hva med å kopiere min personlige helt, Kim Schmitz og bruk decoy/bait... :op

 

anyways... du må regne med ganske masse peng i fartsbøter etc... i tillegg kommer jo selvsagt bompenger og drivstoff... ;)

 

Jeg har møtt Kim.. Har autografen hans og har oxo kjørt CL3000 bilen hans.. *Skryte* :P :P :P

---------------------------------------

1994 Mazda Mx-3 1,8 V6

x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P)

x Aprilia RS 50

---------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært morro å fått me et par norske ordenlige biler ja:) Sender gjerne inn noen kroner for å sponse:) Tenk om masse folk fra bilforumet spleiser og ordner en haug med penger. Bilforumet logo på en bil som er med i gumball kan da ikke være så ille reklame for forumet? Leste ikke hele posten her så kan være noe jeg har oversett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår