nilssolli Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Min golf 3 gti har litt problemer med tomgamgen. Etter ca 3min på tomgang begynner den å variere voldsomt på turtall. fra 200 til 1300omdr. Og når jeg gir gass da kommer det blå røyk ut. Når jeg skal kjøre da drar den ikke i hele tatt. Først etter en 5 minutters kjøring er den normal igjen. Ikke noe galt med besninforbruket. Kan det være gåene ventil tettinger som gjør dette? tett bensin filter? falskluft..? Alle svar settes stor pris på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Min gikk også ujavnt på tomgang. Det var bare en vakumslange som det hadde gått høl på. Men hadde ikke no blå røyk eller no sånn. Så er vel ikke det samma. Håper du finner ut av det :) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilssolli Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Kan jo selvfølgelig være flere problemer samtidig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Tempmåler, lambdasonde??? Bare slenger ut noe.... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilssolli Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 takker for forslag, men de delene er i orden, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Mulig det er en tempføler? Den som er til vannet. Sitter i midten av ett kryss i front av motor. Er gul stripe rundt den trur jeg.. eller blå. husker ikke. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg