audison Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 forbanna drittfolk!!!!!!!! (ikke dere da....;) ) hadde innbrudd i bilen natt til i dag. tok stereo + litt verktøy er så utrolig irriterende!! heldigvis hadde de ikke hærpa no' særlig..... dette var inne i et blokk-strøk, med massevis av leiligheter som ser rett ned på bilen. (men INGEN har selvfølgelig sett noe....) Hvis noen får tilbud om Focal UTOPIA midbasser og en pioneer spiller i Fredrikstad området kan de jo si ifra... Siter -65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv. x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat! Ole Martin Aronsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UR 02 SLO Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Jeg føler med deg jeg hadde brekk i jettan min dagen før jeg skulle på vag utstilling men de herpa dørene mine brekk en arm for meg også hvis du finner ut hvem de suggane er:mad: :mad: angry Siter http://www.dykkerklubben.no/ When I die I want to go like my uncle; sleeping. Not screaming like the rest of his car passengers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg