Hmmkay Skrevet April 7, 2002 Rapporter Share Skrevet April 7, 2002 Det er alt for mange forum her! Det blir for få svar per post, skjønner dere ikke det? Kutt ned kun ett forum til å begynne med, og så kan dere åpne nye forum etter hvert som det blir flere medlemmer her, og mer aktivitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 7, 2002 Rapporter Share Skrevet April 7, 2002 Svarer jeg, selv om jeg ikke er Administrator.. Den saken er allerede ferdig diskutert i en annen tråd.. Ett tips, bruk "View new posts", så får du alt som er nytt (siden forrige gang du logget deg på) under "ett forum".. værre er det ikke :) Det er mange forum, det kommer til å forbli mange forum.. DET er ett av konseptene.. Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet April 7, 2002 Rapporter Share Skrevet April 7, 2002 vel...vi er oppe i over 200 medlemmer på kort tid. å det er lite med klager, så jeg tror de fleste her finner seg til rette. det at det er mange forum her behøver nødvendigvis ikke gjøre det mer forvirrende...det kommer litt ann på hva man gjør det til selv. Tror de fleste her ser at dette fungerer. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 8, 2002 Rapporter Share Skrevet April 8, 2002 saken er at du ikke skal prøve å få med deg alle poster... bare de som er i dine interesse områder....! :cool: :cool: Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet April 8, 2002 Rapporter Share Skrevet April 8, 2002 Originally posted by Silverboy Svarer jeg, selv om jeg ikke er Administrator.. Den saken er allerede ferdig diskutert i en annen tråd.. Ett tips, bruk "View new posts", så får du alt som er nytt (siden forrige gang du logget deg på) under "ett forum".. værre er det ikke :) Det er mange forum, det kommer til å forbli mange forum.. DET er ett av konseptene.. Ehh joa litt forvirrende er det men man trenger og lære forumet og kjenne. Så da spørr jeg. Hvor er den "View new posts" knappen? Leiter på første siden når jeg kommer inn hadde vært fin og jeg fant den der da er det enkelt og se de nye :) Takk for hjelpa på forhånd. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 8, 2002 Rapporter Share Skrevet April 8, 2002 her kan du se 'view new posts' det er viktig at du trykker på, Mark All Forums Read linken på siden som kommer opp etter du har lest de nye. Ved å gjøre dette markerer du slik at servern veit du har lest alle sammen slik at den veit når det kommer nye:D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 8, 2002 Rapporter Share Skrevet April 8, 2002 Her er en annen nyttig link som du finner helt nederst på forsiden Her kan du se hva alle på forumet gjør og hvem som er online. Siden oppdateres vært 30 sekund... Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 8, 2002 Rapporter Share Skrevet April 8, 2002 jeg vil heller si at man IKKE bør trykke på "mark all forums read".. Det som da skjer er at man risikerer at den sletter ett innlegg som har kommet MELLOM forrige gang du trykket "view new" og "mark all"... Jeg får ihvertfall opp alle nye, og kun nye for hver gang jeg trykker meg inn på sia (automatisk login), og det funker helt utmerket... men klart.. er man på sia og trykker ofte "view new" så står de samme der ett par ganger.. men det er bare å huske hvem som er øverst.. så går man ihvertfall ikke glipp av no... :) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg