Flasher Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Gratulerer med 18 års dagen da din tulling, nå er du myndig, og kan gjøre hva faen du vil.. lol nå kan ikke morra di nekte deg i å kjøpe den lada'n du alltid har ønsket deg :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GhostGoose Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Grættis me dan. hipp hipp hurra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 takk takk, nå kan jeg kjøpe meg lada vetu ;) øh, not... hehe blir nok ikke no lada nei :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Hvilke ord er det jeg ser sammensatt på skjermen min? ikke lada? hehe.. 2 antonymer det der :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Gratulerer da. Se fram til å gratulere den 7 Desember også. Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Originally posted by PorscheFreak Gratulerer da. Se fram til å gratulere den 7 Desember også. 7? hvorfor? håper heller du kan gratulere meg den 6. jeg da ;) takk forresten Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Faen, så ikke feilen før nå, jeg trykka feil. Skal gratulere deg den 6. jeg ;) Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Endelig voksen ?? Hva skejr den 6.desember? Lappen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Originally posted by fastone Endelig voksen ?? Hva skejr den 6.desember? Lappen? good guess ;) Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 det som skjer er att han vraker skolebilen, men klarer å mase seg til lappen :D hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Originally posted by Flasher det som skjer er att han vraker skolebilen, men klarer å mase seg til lappen :D hehe "jeg lover å ikke gjøre det igjen! aneglsmili" Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 grattis dalan :p :skaal::skaal::skaal::skaal::skaal::skaal::skaal::skaal::skaal: Skulle du være med å ake i dag a? blir vilt :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Grattis med 18-års dagen!! :cocain: Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 nei, blir nok ikke no aking... måtte visst til dama en tur.. :rolleyes: :D men må ha ake-treff for alle her en gang! Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 MÅTTE visst til dama.. usj og æsj liksom? hehe, hørtes veldig entusiastisk ut det der :D :D lol lol Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg