Gå til innhold

oppgraderer anlegg

Ranger emnet

nrd

Anbefalte innlegg

trenger noen tips til kordan eg skal legge opp sub og forsterkere i golfen min... noen som har bilder og tips?? har en 12" med relativt stor kasse (Pioneer TS-W121SPL og en kasse på ca 55l)

er og litt klar for å senke forsterkerene ned, med plexiglass og greier men har aldri gjort dette før så eg trenger tips...

og kordan skal eg få et flatt bagasjerom??? sånn som det er no er det humpete og jævlig

har til no kun hatt en liten 4 kanaler og en liten bolt sub.

har vært kaos av ledninger og alt mulig rart der :rolleyes:

takker for alle tips :)

ps. viss noen har en hel og fin hattehylle de vil bli kvitt er eg inntresert... helst i bergens området

- BMW 520i

x VW Golf II - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva meg å lage allt i ett med bilen? samme farge å stil? lage i glassfiber? har ikke sett noen mekka det i en 2èr før(ja, snakker golf) kan jo lage flatt gulv med en plate av ett slag, har selv lagt den ene forsterkeren ned i hjulbrønnen med plexi over, og en forsterker på venstre side..bare å lage "vegg" til den.. og så har jeg Kondensator © på høyresida.. ser ganske stilig ut.. og 2 12" Rockford ut fra seteryggen bak. kan sikkert ta ett bilde om jeg orker å lade kamera;)

Sjarmedes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ole

hva meg å lage allt i ett med bilen? samme farge å stil? lage i glassfiber? har ikke sett noen mekka det i en 2èr før(ja, snakker golf) kan jo lage flatt gulv med en plate av ett slag, har selv lagt den ene forsterkeren ned i hjulbrønnen med plexi over, og en forsterker på venstre side..bare å lage "vegg" til den.. og så har jeg Kondensator © på høyresida.. ser ganske stilig ut.. og 2 12" Rockford ut fra seteryggen bak. kan sikkert ta ett bilde om jeg orker å lade kamera;)

eg gidd ikkje spandere penger på bilen, det taper eg bare på... bruker pengene på anlegg såom eg kan ta over til neste bil.

kordan skal eg klare å lage vegg då?? regner med du mener en skråvegg.

men ta et bilde då ;)

- BMW 520i

x VW Golf II - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider