westside Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Hei, det var en tråd her for noen uker siden som delvis omhandlet en sølvgrå civic 92-95 modell. Denne var diskret stylet og meget pen. Noen som klarer å finne igjen denne tråden? Søker og søker, men finner ingenting jeg... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnOOpY Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Heisann.. Er nok gamlebilen min du leter etter.. Det er jeg som har bygd den opp.. Er solgt nå til Ålesund for noen uker side... Du finner mer info her på Club-Honda forumet: http://forum.club-honda.org/showthread.php?t=6307&page=1&pp=30 Send meg mail på kim.olsen@omya.com for mer detaljert info og større bilder... Har ca 1000 bilder liggende... :) - Kim Siter SnOOpY's 92 Honda Civic B16A2 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet September 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Pen bil, men det var ikke denne jeg egentlig lette etter, tror det var en HB... Hva slags styling/lykter osv. er det du har? Dama tenker på en civic HB, og jeg er derfor på utkikk etter diskret styling til henne. Skal gå an å bruke bilen til vanlig liksom, uten å kjøre av plastikken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Det va litt kebab look over den dær :D Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Da er det esone sin du mener, men den er allerede solgt! Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet September 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Oki, men ville bare vite hva slags kit som var på bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Hm...lurer på om det er Buddy Club. Han kaller seg esone her på forumet, kan sende han en pm :) Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg