stigare Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Hvor kan man få tak i photoshop da? Må man kjøpe det eller kan man laste ned et sted? kult tidsfordriv dette her da! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 hmmmm... noen ønske farge :D ??? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Originally posted by NoLimit Hvor kan man få tak i photoshop da? Må man kjøpe det eller kan man laste ned et sted? kult tidsfordriv dette her da! :D selv kopierte jeg det på et LAN..... finne ut hvor stor den er.... kanskje det går an å sende den i mail.... sjekker :) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Nei jeg har bare hotmail og da går det vel dårlig. Er sikkert en eller annen kamerat som har det tenker jeg. Farge? Jeg kunne tenkt meg bilen min i slik S4 sølvgrå farge. Den digger jeg egentlig.. Artig dette!!!! :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Originally posted by NoLimit Nei jeg har bare hotmail og da går det vel dårlig. Er sikkert en eller annen kamerat som har det tenker jeg. Farge? Jeg kunne tenkt meg bilen min i slik S4 sølvgrå farge. Den digger jeg egentlig.. Artig dette!!!! :D :D k.... fixer på bildet..... komer snart tilbake :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Originally posted by Code-Man Min første PS mod. :) Er ikke helt fornøyd men det kommer vel seg.. Ser ikke helt hva du har modda her....felgene? Hehe. Forresten, imponerende fjell dere har der oppe!:) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Originally posted by Dr_S Ser ikke helt hva du har modda her....felgene? Hehe. Forresten, imponerende fjell dere har der oppe!:) Det er fjellene han har moddet :D lol Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Desverre NoLimit så er ikke jeg dyktig nok innen Photoshop til å få den sølv farga :( ... så den ble blå :) håper du liker den :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Originally posted by HemiCuda Desverre NoLimit så er ikke jeg dyktig nok innen Photoshop til å få den sølv farga :( ... så den ble blå :) håper du liker den :D DÆVEN!!! hehe.. den ble passe lav og passe store felger gitt! hehe..kanskje litt i meste laget...men kult med photoshop! MÅ skaffe meg dette!!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Originally posted by NoLimit DÆVEN!!! hehe.. den ble passe lav og passe store felger gitt! hehe..kanskje litt i meste laget...men kult med photoshop! MÅ skaffe meg dette!!! :D er det som er gøy... overdrive... din bil er passe lav fra før så det var egentlig ingen vits i å senke den mer, men det var bare for gøy :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Jepp! Det som er gøy! :D Blir nok snart noe bilder fra meg her og! hehe.. Ja bilen er passe lav fra før så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Originally posted by HemiCuda selv kopierte jeg det på et LAN..... finne ut hvor stor den er.... kanskje det går an å sende den i mail.... sjekker :) Det vil bli tungvint og sende PS i mail. Til Hotmail kan du bare glemme det! Er vel over 60 mb hvis ikke jeg er ute og surrer nå.;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Originally posted by Dr_S Det vil bli tungvint og sende PS i mail. Til Hotmail kan du bare glemme det! Er vel over 60 mb hvis ikke jeg er ute og surrer nå.;) tror muligens du er inne på no der :D det er vel max 2mb en får sende med Hotmail... men vet ikke no om motta??? gjelder vel å motta også tenker jeg meg.... :) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Mener det er max 1 mb på Hotmail....bruker online jeg! :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Det er bare å modde bilen min hvis noen har lyst.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg