stigare Skrevet Desember 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 Her er en enkel oppgave for dere photoshop eksperter! :D Kan dere få denne her i samme farge som bilen min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hasselnøtt Skrevet Desember 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 vis et stort bilde av bilen din da..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 Gå inn på profilen min eller på http://www.vagteam.tk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 Originally posted by NoLimit Her er en enkel oppgave for dere photoshop eksperter! :D Kan dere få denne her i samme farge som bilen min? jeg er ikke no ekspert men.... prøvde alike vel..... fikk det ikke til :( Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solid Skrevet Desember 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 Jeg klarte det nesten da, men så er ikke jeg proff heller. den ble liksom så hakkete, jeg orker ikke fjerne det.. gjørre SELV!! ;) Siter - Sierra sedan -92 (rs styling) x Opel Manta GSi -85 x Sierra sedan -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Desember 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 Mitt forsøk.. Er ikke akkura kaktusgrønn metallic, men nære på sånn jeg husker farga. Farga på f.eks A4 til no limit, kommer ikke ordentlig frem på bilde. Mye finere i sollys midt på sommeren, eller i en hall med masse spothligts :) Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Desember 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 meget minimale mods, men noe sånt jeg kunne tenke meg å ha min. hvite felger(istedenfor vanlig sølv) beholdt rød text på en av eikene (orginalt på de felga), fjerna ei list, senka litt . utgangspunktet var feil da. møkkete bil, og gammelt bilde.. mangler blandt annet store bremsene med røde calipere.. men blir sikkert flinkere etterhvert. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Denne er PERFEKT ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 Originally posted by LilleGud :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Denne er PERFEKT ! Nja, oransje blinkers jo :) Og leppa helt framme kunne vært i samme farge som bilen.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Desember 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 Når snart alle nye biler leveres med hvite blinkers går det nok ikke lenge før fargede blinkers blir inn igjen... hele poenget med styling er jo å skille seg ut.. :op Med denne skylinen skiller du deg ut uansett farge på blinkersene :D Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Desember 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 Originally posted by henningl Når snart alle nye biler leveres med hvite blinkers går det nok ikke lenge før fargede blinkers blir inn igjen... hele poenget med styling er jo å skille seg ut.. :op Med denne skylinen skiller du deg ut uansett farge på blinkersene :D det er det jeg prøve å si til vag gutta også. de mobber meg for orange blinkers ;) men snart er jeg den eneste som har det. Så når trenden kommer tilbake igjen så er jeg allerede der.. (egentlig så bytter jeg ikke fordi jeg synes det finnes bedre bruk av mine begrensede ressurser enn å kjøpe plast i en annen farge for å bytte ut noe som ikke er herp ;) ) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 Originally posted by hfracing ....for å bytte ut noe som ikke er herp ;) ) ....enda ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 jeg bare måtte :D ikke no ekstremt men bare gøy :) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 Hvordan gjør dere det??? Lastet ned photoshop igår men har litt vanskeligheter!! :( Hvordan får dere til at dører "blir igjen"?? Får bare farget over alt liksom så det ser ut som at dører er fjernet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Desember 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 Originally posted by NoLimit Hvordan gjør dere det??? Lastet ned photoshop igår men har litt vanskeligheter!! :( Hvordan får dere til at dører "blir igjen"?? Får bare farget over alt liksom så det ser ut som at dører er fjernet... http://www.zon.se/bil/nytt/pstrix.shtml Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg