Mort1 Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Den er nok tegnet for fri hånd, men jeg kan jo altids paste inn en måne, hvis det var så forferdelig :D Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 her er mitt forsøk på en rekord.. hehe.. originalen ser dere under Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 kan dere photoshoppe denne om dere har lite å finne på eller? vil se flere.. hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Trenger frontleppe på denne, og mindre rust.. hoho.. :D dagens oppgave Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Er det en uidentifisert cheese doodle jeg ser der? :D Er bra nokk no?? Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Overkill:D Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Dette var kraftigphotoshopping.. hehe.. kjenner jo ikke igjen doningen jo ;D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaitS- Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Kan ikke nån av dokker prøve dokker på min bil??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Veldig "light", gidder ikke å slite lenge om gangen med PS. .Net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Tja, har da moddet litt da.. hehe.. fjernet litt lister, fiksa litt farger.. grillen, merket på panseret, litt mørkere ruter, senket etc +skaffa dame dårlig kvalitet på det bildet Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 hirr hu dama burde jo ha stått med hue inn av sidevinduet da (ref mojaffa) :) jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weltzin Skrevet Januar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2003 lett modifisert:D Siter 01 BMW 320 Ci -x 93 Volvo 850 GLE -x 89 Sierra iS -x 87 Audi 80 1.8e -x 83 Sierra 2.0L R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2003 Her er en litt modifisert henger, som duger til den friske kjøringen til paralell :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 hehe mye kult her. hva med denne da? honda accord `76 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 originalen: ser dere hva jeg har modda?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg