KinG^KaoZ Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 *snufs* :( Harddisken min har flippa.... ikke no modding på meg :( savner gode gamle 60giggen allerede Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaitS- Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Nice... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villalobosen Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Originally posted by HemiCuda *snufs* :( Harddisken min har flippa.... ikke no modding på meg :( savner gode gamle 60giggen allerede jaja hemi synn at hardisken din flippa men nor du får photoshop tebake så prøv deg på denna Siter nissan 200sx s13 med dump ventil og powerfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villalobosen Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 her har du min versjon Siter nissan 200sx s13 med dump ventil og powerfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Originally posted by Villalobosen jaja hemi synn at hardisken din flippa men nor du får photoshop tebake så prøv deg på denna takker.... har da pappa sin PC enda :D og han har Paintshop Pro, går an og prøve litt.... en Audi A3 fasktisk Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by HemiCuda en Audi A3 fasktisk Audi s3 mener du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by NoLimit Audi s3 mener du? ja.... så det etterpå... gidda ikke å edite..... leste jo en test av S3 rett etterpå jeg hadde posta.... den var prikk lik den på bildet her..... kanskje det er samme bilen Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 bah ble ikke fornøyd. legg ut noen flere biler noen som vi kan modde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Se på denne original smekre micra'n lol lol lol Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 BAM!! her er det en micra som det oser litt respekt av.. lol lol sjekk rekorden baki der.. senket og sotet baklys.. hehe.. detaljer Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 RÅ Bil! slik vil jeg ha.. øhhh :rolleyes: Legg ut et bilde som kan modifiseres da..helst fra siden... Lite å gjøre nå.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Prøv å sette på noen fete felger på denna a! Jeg er så dårlig på det.. Kan oxo gjøre andre ting hvis du vil det! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Mitt forslag til S3`n! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Moddet felger og lykter like it or not.. skulle egentlig sette på typen som står der en cowboy hatt, men den passet dårlig.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg