Gå til innhold

Photoshop modding

Ranger emnet

Oshim

Anbefalte innlegg

• Svar 842
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by KeLoN

Du ba om det! moahahahahahahaha!!!

Bilen er ikke styla noe mere, fordi jeg bare skulle sjekke om jeg greide å få en anna farge på bilen, og det funka.. mer eller mindre :)

å, dærsken....

Skal innom billakkeren etterpå for å få prisen på omlakkering... kjører jo bare porsche for å vise meg fram...og rosa viser oppsikt!

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 964C2

å, dærsken....

Skal innom billakkeren etterpå for å få prisen på omlakkering... kjører jo bare porsche for å vise meg fram...og rosa viser oppsikt!

:):)

Hehehe. Ja snakk om!

Du kommer til å bli kjent for det. Om du tør å lakke den om ;P

Jeg senka bilen også litt da. Den var litt for høy *kremt*

og... KAPSLER?!! :eek:

Men gadd ikke å styre med felger. Skal sjekke om jeg får laga noe bedre... Jeg er fortsatt fersk =P

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KeLoN

Hehehe. Ja snakk om!

Du kommer til å bli kjent for det. Om du tør å lakke den om ;P

Jeg senka bilen også litt da. Den var litt for høy *kremt*

og... KAPSLER?!! :eek:

Men gadd ikke å styre med felger. Skal sjekke om jeg får laga noe bedre... Jeg er fortsatt fersk =P

sjekker opp hvor jeg kan få kjøpt matchende rosa stretchbukse og jakke nå:)

ikke kapsler...spesielle chrome alloy felger som var option i USA... byttes nok tilslutt ut med cup eller noen fra 993 turbo cab(??hvos det går an til å få tak i noen)

Lurer på om det går an å photochoppe en motorsykkel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Villalobosen

fy faen for noen stygge volvoer du har jo ødelagt bilen helt hadde den vert helt orginal og hatt den us grillen den skulle ha hatt så hadde den vert fin prøv deg heller på noe i din egen klasse

ikke noe vont ment ;) ;) ;)

burde egentlig passe kjeften din du.....

ikke fullt så frekk... ton ned litt på det "fargerike" språket... og skriv mere bokmål (alle forstår deg da)

ikke noe vondt ment :D

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider