ManiaCoupe Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Feel free to modd. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 hææ? rart bilde det der ManiaCoupe :D Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaitS- Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Sweet bil du har ManiaCoupe... Har løst på en sånn jah... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by BugStar Takk for det, men tror jeg er en elendig lærer. Har en tendens til å gjøre ting litt tungvint, men det er kun fordi jeg er så pirkete. Litt for pirkete egentlig, så noen ganger kan det gå utover resultatet. Når det gjelder fargeleggingen så kommer det litt an på hvilken farge jeg skal ha. I dette tilfellet kopierte jeg hele bildet over i et nytt layer og jobbet med det. Syk som jeg er så brukte jeg viskelæret for å fjerne alt untatt det som skulle farges. Grunnen til det er at jeg har full kontroll på kanter. Zoomer gjerne inn max (1600%) og tar en og en pixel omtrent. På denne bilen har jeg gjort det med flere elementer. Fargen på bilen fikk jeg til med hue/saturation, mens nesa er noe slikt som 5 lag over hverandre som tilsammen gjør at fargen blir riktig. Leker mye med opacity og gjennomlysning på lagene også. Men altså, forskjellig fremgangsmåte hver gang egentlig... Prøv deg på denne du: http://home.online.no/~in-ulv/bil/IMG_0880.JPG :) (ps: gjør gjerne bildet litt mindre :)) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 J tok vekk lister og slikt og la til en fet logo og neonglow på den :D Og felgene fant j på en nissan 300ZX og front fangeren er fra en Toyota Supra jaja kansje dette kan gji deg none ideer Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 her er en Acura RSX .denne kan jo bli gøy å moddde på ja hehe :D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 hehe her er en liten spesial sak ja : hehe dere får si deres mening j syned den ble bra j. J har hentet bodykitet på nettet og brukt Clone stamp og overført en del fra en annen bil til BMW en og j har nye felger og sotet ruter Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 J har moddet rsxen ,j har senket den nye felger ( hehe ja det er de samme felgene som er på 306 :D ) og j har tatt på spoiler og valgt å ta speilsot på rutene. :D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaitS- Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 hmmmm første gangen æ ser tromler framme på en 406 cupè :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 "hehe dere får si deres mening j syned den ble bra j." Ikke si at sms språket sakte begynner å gli inn her på bilforumet.net også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 noen snille eksperter som gidder å bruke sin ekspertise? har noen blider som ligger på http://home.halden.net/kenneth/photoshop_modding det jeg vil se er følgende : 1. styling fra den blåe firedørsen over på 242'n 2. 242'n i mørke rød pærlemor 3. 242'n med sota 4. de felgene som ligger der, helst alle på hvert sitt bilde. 5. gjerne en utgave med bare ren lakk, også en med noe tøff og fin motiv (sakkmønster,flames eller noe) vet ikke om noen gidder å gjøre noe av dette, men hadde vært veldig fint om noen gadd :cool: Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Har prøvd litt men det var ikke lett med den lakken du hadde...!Satt på noen andre felger også.Ble litt lettere... Vet det ser helt mongo ut men med litt vellvilje ser man hvordan den kunne sett ut.:) Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Juli 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2003 ja ser jo sånn ca.. er jo et helvete siden bilene sto hver sin vei også da.. nå kan jo evt. noen andre prøve seg videre på den du har laga :D hvis noen gidder da.. må nok lære photoshop gitt :D Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Kan ikke noen gjøre noe med denne fæle bilen her da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Legger ut Bilde av denne galanten... synes den ble litt smuuud:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg