[kj] Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Jeg trenger noe hjelp til og modde baklyktene på denne her jeg... Prøve og lakke blinklysene røde, eller sote... but feal free!! Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 hmm Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 1 til.. Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 om dere hadde fått laget slike baklykter..? den røde bilen har nesten samme farge som min, så er litt lettere og se hva som blir pent og ikke... Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 HER!!!!! :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Kan noen hjelpe meg her eller...........? http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=15523 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 I like!!! hva synes folket da.. burde jeg fikse lyktene mine slik?? jeg prøvde og modde litt i går, men jeg får d faen meg ikke til!!! hvilket vertøy er det dere bruker i photoshop...??? ender opp med ett resultat som ser ut som jeg har brukt paint!! fuck.. Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 hadde ikke sædbanken det??? du for sikkert lånt det med deg du endag:) da eer det bare å legge inn o modde som faen.. skulle ha hatt det selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 jeg har programmet da;) men er ikke like lett og modde som du tror.. fatter ikke hvordan de får det til, også blir det jo pent attpåtil!!! prøvde som faren i går jeg.. fikk ikke!! Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Jonaldo Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Originally posted by [kj] jeg har programmet da;) men er ikke like lett og modde som du tror.. fatter ikke hvordan de får det til, også blir det jo pent attpåtil!!! prøvde som faren i går jeg.. fikk ikke!! Skal gjøre resten av Bilen RÅ også :D vent litt a .. så legger jeg den ut:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Originally posted by AXi0N Skal gjøre resten av Bilen RÅ også :D vent litt a .. så legger jeg den ut:) Ble bare større felger og eksos og litt lakk og Toning av vindur Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 hmmm tror nok jeg skal frem med lakkboksen etterpå.. må nok få laget meg slike lykter..!! synes de er ganske gromme!!! noen som har noen innvendiger??? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Originally posted by [kj] hmmm tror nok jeg skal frem med lakkboksen etterpå.. må nok få laget meg slike lykter..!! synes de er ganske gromme!!! noen som har noen innvendiger??? Ville nok prøvd å fått den orange rundingen rød, med sånn lukte spray.. også kjøpt orange pære.. :) det hadde nok sett gromt ut.. bare røde rundinger der Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 kunne du ha laget ett utkast med det også?? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg