Glacius Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Hehe grunner til d er at j reiste til danmark for ca 1 mnd siden. og har Glacius som nick på gt PLANET der er riktig ,sjekk selv j laget nettop denne der . J bodde i bergen før da ,men det er en stund siden j sist la ut noe på Bilforumet.Og ja j går på skole i danmatk nå ja går på multimediadesign skole sim heter IMMA den er gratis sjekk denne siden det er en konge skole www.imma.dk takker for oppmerksomheten'' :D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 dette er en ting j mekka ligger på http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php? s=&threadid=29605&perpage=20&pagenumber=3 Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 denne modden er ikke bra. og ligger allerede ute i en tråd.. kun hurtigmod.. Modden er gjort FØR BMW lanserte sine planer om en bmw 6 serie coupe..hehe http://home.broadpark.no/~anbratli/bmw7sedan.jpg (orginalen) (modd) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jow Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 kan noen finne ut hvordan denne vil se ut med noen kule felger og litt senking? kanskje ett jævla dårlig bilde, men men bilen min.bmp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Originally posted by jow kan noen finne ut hvordan denne vil se ut med noen kule felger og litt senking? kanskje ett jævla dårlig bilde, men men Her er et par bilder som jeg hadde liggende på pc'n den tiden jeg kjørte megane. Ingen modding, men tenkte kanskje du kunne ha interesse av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jow Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 stilig... vet du hva de felgene heter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirlo Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 noen som har lyst til å prøve å modde bilen min. kan ikke sånnt jeg, så da legger jeg oppgaven til de proffe. altså dere, så bare slipp fantasien løs :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Originally posted by torgeirlo noen som har lyst til å prøve å modde bilen min. kan ikke sånnt jeg, så da legger jeg oppgaven til de proffe. altså dere, så bare slipp fantasien løs :) hvor finner man bilde av den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirlo Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 hmmm. bilde ble visst ikke med. kanskje for stort. hvordan kan jeg gjøre filstørrelsen mindre ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Originally posted by torgeirlo hmmm. bilde ble visst ikke med. kanskje for stort. hvordan kan jeg gjøre filstørrelsen mindre ? send meg bilde så kan jeg prøve å fikse det. stigpost@hotmail.com eller er du på irc? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Originalen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 KJAPP modding. ( rekker ikke gjøre det skikkelig nå ) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 :) 5 min Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Noen av dere guruene som gidder å modde denne litt? Fantasien er til for å brukes :D Her er to til.. Så store at jeg ikke legger de inn Et stort bilde Enda ett gitt Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg