MrKadett Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 etter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr0sk3n Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 er det noen som har lyst til å modde golfen min litt. ja jeg veit det er stygge felger men dem eksisterer ikke lenger har bytta slapp av. tofarget hadde vært nice slimgrønn og en nice blåfarge Siter er det mulig å få slettet denne profilen???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr0sk3n Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 hmmf blide ble ikke med? hmmf prøver igjen Siter er det mulig å få slettet denne profilen???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Her.er.min.siste,modd,.....ganske,fornøyd si.meg.hva.dere.synes...:D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Kan noen gjøre noe med bilen min? Helst noen felger og lakker den helt ned (dvs. sidelistene). Nyinnkjøpt så den er bortimot orginal. Har kjøpt inn Rieger bakrutespoiler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by ZeIn Her.er.min.siste,modd,.....ganske,fornøyd si.meg.hva.dere.synes...:D Har.space.tasten.din.klikka? Nice mod :D:D Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 ZeIn: _Meget_ bra modder du har utført, spesielt den siste! Jobber du med PS daglig eller? Du viser jo utrolige skills i PS! Lær meg, O mester! ;) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Hhehe.jau.j.går.på.en.Multimediaskole.i.danmark.så.j.jobber.md.Photoshop.hele.tiden....og.JA.SPACE.knappen..er.ødelagt.hehe. =).takker.for.komplimangene.her.er.en..modd..til..:D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 her.er.noe.j.laget.kjedet,meg :op :D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 ZeIn... damn du har roen på photoshop... det var pent!!! Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 her er et prosjekt j jobber md nå, kommentar :D takker for ALLE komplimangene j har fått Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 orginal bilde Og j vil bare legge til at d er supert at vi har fått egent forum for photoshoping :D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3dr1k Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Her er min aller første Photoshop, har ikke brukt Photoshop på flere år så ble litt stress. Men ihvertfall, jeg prøvde ;) Bilen jeg har brukt er forresten Vidar sin. Kilde: Calibra.no Håper det er greit.. Først orginalen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3dr1k Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Jeg prøvde å få den mest mulig realistisk da. Selv om det ble en del felter som man ser det godt at bildet er editert. Her er altså den modda versjonen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg