fr3dr1k Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Mekka Quad lykter også, skulle se hvordan det ble.. Her er resultatet! Ganske fornøyd med de faktisk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Dette er første gangen jeg prøver og legge farge annet enn og tegne i paintshop pro, jeg har ikke photoshop så prøvde med psp, ble ikke veldig ille syntes jeg. Gamle Accorden min orginal: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 og her er denne modifiserte: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 :D,nice bare.lurte.på.HVOR.du.fant.de.fete.bak.lyktene..har..let..etter.de.lenge..<;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Originally posted by Håkon A ahhahahahahaha Disse sideskjørtene som er på den inkorta saaben, er det orginal saab? 900 eller hva dette er...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3dr1k Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Hehe Takk ZeIn! Nå ble jeg stolt :P Synes ikke resultatet ble så altfor ille jeg heller, til å være første gangen! Litt mørkt bilde da... Lyktene er av typen Quad Conversions Brukte det nest øverste bildet. Det som var så bra er at lyktene passet nesten perfekt :D Litt flaks da, men det skal man ha! Skal mekke litt mer når jeg kommer hjem tenker jeg. Få tatt litt bilder av min egen bil og se hvordan det blir. Tenker på å kjøpe slike lykter skjønner du, men de koster 3500,- ca :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 satte på sideskjørt på den modda rsx'en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 :eek: .hahaha.det.der.er.jo.MIN.MODDA.BIL... nice.hvor,fant.du.dn.er.en.stund.siden.j.laga.dn..:D tøft. Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 fant den tidligere her trur jeg... den var ganske heftig etter du hadde modda den, men jeg syntes den mangla noen heftige sideskjørt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 jau.vet.hehe.men.d.var.meninga her.er.en.annen.versjon.av.Calibraen men.er.ikke.helt.fornøyd :D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3dr1k Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Nice den da ZeIn, men ikke like gode som dine andre prosjekter. Du brukte muligens ikke så lang tid ? :P Gidder du fortelle meg hvordan du går frem når du skal bytte farge på bilen? Jeg bruker "strek-lassoen", merker bilen og går på Hue-Saturation og Brightness-Kontrast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 hehe.nei.brukte.ikke.lang,tid,men.her,har.du.en.link.der.står.alt.om.farger..:D http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm og..en.til http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?s=&threadid=8567&perpage=20&pagenumber=75 ca.midt.på.siden,på,denne.linken.ligger.det.en.fyr.som.heter MR.Deap.han.har.en.genial.måte.prøv,d,han,ha,gjort,får,hvilken.farge,du.vil.ha... ;) håper.dette.hjelper slik.ble.fargen.når.j.brukte.hans.turtorial..;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 dette,er.mitt,siste,prosjekt,jobbet,md har,laget,felgene,selv,og,ny.fanger.og.Evo7.lykter,og,div :D kommentarer hehe Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Veldig bra laget... Men trur det hadde sett enda bedre ut om du hadde klart og lage dørene lenger, siden bilen i grunn er blitt et 2 dør coupe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 oki.da....men.det.blir.litt.vanskelig.siden.d.ikke.er.nok.plass.til.den.døra,den.er.laget.for.mindre,mennesker.heh Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg