Glacius Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 ny,modd,,,kommetarer :D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Fin den siste der, men dekket bak blir for smalt til at du skal få folk til å tro at den kanten på den felgen er så brei... Felgen ser for brei ut i forhold til dekket (hvis du skjønner hva jeg mener)... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 her.da.er.en.liten.endring.hehe større,dekk,og.diverse.små.ting Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Lurer bare på om noen av dere har noen bra sider med bilder av biler som lett kan moddes, jeg trenger en hekk vinge sett i profil..noen som kan hjelpe til her? Og en ting til...Zein f.eks klarer å vri på felgen sånn at den passer til de fleste vinlker..jeg klarer bare å skifte felger på biler i profil, lyst til å dele dine hemmeligheter?:op :op Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 prøv.og.hold.:...CTRL.inne.da.du.skal.endre.vinkel.hehe my.secret.;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulliksen Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Noen som vet om noen bra sider til tutorials osv ? Har veldig lyst til å lære meg dette :D Siter - 1997 Audi A3 1,8l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 her.er.en.bra.side http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm ;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulliksen Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Prøvde meg på den golfen som ble vist før i denne tråden.. Komentarer ? Det er mitt første "verk" Siter - 1997 Audi A3 1,8l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 mitt bidrag: original-bildet: er ikke mye som er gjort, men litt er det da.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Her.er.mitt.siste.prosjekt.er.ganske.fornøyd kommentar? hehe.har.byttet.farge.fanger.tatt.på.et.Golf.4.tak og.nye.felger.og.litt.andre.detaljer..;) :D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulliksen Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Ganske tøff den. Noen som har noen bilder av disse bilene (fra siden)?: Golf Passat Skyline Supra V70 Er ikke så god enda så prøver litt med det som er enklest :) Siter - 1997 Audi A3 1,8l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 trur zein er veldig glad i den intercooleren, går veldig mye igjen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulliksen Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Min andre bil ! Har brukt en god del tid på denne .. Den andre Golfen var jeg ikke fornøyd med så starta på nytt med et bedre bilde :) håper på kommentarer Siter - 1997 Audi A3 1,8l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoName[nor] Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Får vel hive meg med, å legge inn Dodge/ VW min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Prøvde meg på den blå RSX'n jeg..Den ble grei den, syns i hvert fall jeg :D Vad tycks? Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg