Glacius Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 her,er.min,siste.modding.. =) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Drit fet!!!;) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoName[nor] Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Originally posted by ZeIn her,er.min,siste.modding.. =) Den var rå ZeIn:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Takker,.så,masse.har,lagt,dn,.på,de,fleste,forumene,som,er fikk.sykt.mye,respons,hehe :D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3dr1k Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by ZeIn Her.er.mitt.siste.prosjekt.er.ganske.fornøyd kommentar? hehe.har.byttet.farge.fanger.tatt.på.et.Golf.4.tak og.nye.felger.og.litt.andre.detaljer..;) :D Beklager å quote bildet men vet ikke hvordan jeg tar det vekk. Denne bilen så ut som en trist hund ZeIn. Bra moddet men kanskje ikke det beste designet ;) Ikke vondt ment! Du er en fantastisk flink modder!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 du må da brukt mer enn bare photoshop på den tegningen? ser jo ut som om du har tegnet en helt ny bil i maya eller 3dsmax eller.no Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 nope.har.BARE.brukt.Photoshop.7.0. har.litt.roen.hehe.;) øvelse.gjør.mester Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Imponerende greier... gutta har tid ja.... Hvor finner man noen goe studiobilder da?? Kunne tenkt meg å tulle litt med nye store opær'n.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 har lekt meg litt mer, denne gangen med kadetten til mrkadett.. er ikke mye som er endret.. har mest lekt meg med fargene.. Original: Moddet: Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx_no Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Før: Siter www.adrenalinracers.com 93- Mazda MX-5 Greddy Turbokit | Rial 7,5"x17" | Koni sportskit | Sparco stoler | Sabelt 6.pkt belter | OMP Ratt | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx_no Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Etter: Siter www.adrenalinracers.com 93- Mazda MX-5 Greddy Turbokit | Rial 7,5"x17" | Koni sportskit | Sparco stoler | Sabelt 6.pkt belter | OMP Ratt | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 hahahaha, hva har du gjort med speilen?? knøtt liten jo.. Ser godt att du har tusja ja.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Øyelokksom dekker så mye burde de selge til den nye civicen, bilen ble 10 ganger penere, er ikke mye pent med lykter som er dratt langt oppover panseret, helst nesten opp til frontruta... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 lekte.litt.md.denne,komments.?? :D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMP Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 .... :D Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg