HemiCuda Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 så PS moden :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Detta er min første PS mod.. Er jo litt gøy detta.. :cool: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 feeet den Air 63 :D skulle fått noen andre felger da..... og den vinkelen som bilen din står i, er det lett å finne et bilde av noen felger du har lyst å putte på den :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Kan en eller annen mekke litt på bilen min og eller?? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Originally posted by NoLimit Kan en eller annen mekke litt på bilen min og eller?? :D gi meg bilde.... vil ha ny bil og leke med :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Originally posted by HemiCuda gi meg bilde.... vil ha ny bil og leke med :D Ligger ett inne på profilen min. Og ligger flere på Stig Are`s Audi A4 på www.vagteam.tk ARTIG!!! :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Originally posted by NoLimit Ligger ett inne på profilen min. Og ligger flere på Stig Are`s Audi A4 på www.vagteam.tk ARTIG!!! :D :D Poster bildet her når jeg er ferdig.... kom gjerne med forslag.... se hva jeg får til :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 hmm..prøv å tone rutene litt.. kanskje lakke bilen i en annen farge? vet ikke jeg..prøv litt..gleder meg! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 da frosvant jeg en liten stund.... :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Åssen er det dere lakker bilen i en annen farge?? Må få på flames felger på cheva oxo!! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Originally posted by Air 63 Åssen er det dere lakker bilen i en annen farge?? Må få på flames felger på cheva oxo!! jeg gjør det tungvint.... bruker brush... velger overlay og ca 70% styrke.... men da må du gjøre allt i et strøk :( Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 da var jeg ferdig med bilen din NoLimit.... beklager at den ikke ble helt 100%... men PC'en min ville ikke samarbeide.... skiftet til de fargene den ville ha :( så litt dumt ut med blå vinduer :rolleyes: men den ble slik: Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 skal prøve på nytt senere.... annen farge.... senke den... osv når Photoshop slutter og krangle med meg :mad: Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 hehe..ble jo kult da.. men prøv å ta et bilde fra siden da.. ton rutene litt... prøv å få på 19" felger..hehe.. Tror jeg må skaffe meg photoshop jeg og gitt.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Originally posted by NoLimit hehe..ble jo kult da.. men prøv å ta et bilde fra siden da.. ton rutene litt... prøv å få på 19" felger..hehe.. Tror jeg må skaffe meg photoshop jeg og gitt.. :D jah... tror jeg prøver et annet bilde jeg.... :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg