Glacius Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Bare.hyggelig..:D any.time... Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 her.er.e.oppdatert.versjon.av.Spyderen.j.laga...kjedet.meg kommentarer.+?? hehe..:D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Ble litt gira... så jeg tok det første og beste... eller faktisk tok jeg den bilen jeg liker MINST for å se om den kunne forbedres.... vad tycks? Fjernet skilt Gjort om fangeren foran Senket Åpnet luftinntak til bakbremser Krympet nyrene Gjort om de heslige lyktene Og satt på større felger... (med samme boltmønster) Det eneste du trenger gjøre er å se for deg Derrick inni der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 måtte prøve å fikse en bil jeg også... (ugly dekor!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulliksen Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 feit bil, men enig med dekoret.. Siter - 1997 Audi A3 1,8l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Den.var.fet...nice.chop..:D ,men.prøv.og.ta.lit."mindre".opacity..på.Dekoren..:P da.blir.d.bra.. kunne,j.fått.orginal.bildet??..::D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 original: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 uten stygg dekor: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by ZeIn Den.var.fet...nice.chop..:D ,men.prøv.og.ta.lit."mindre".opacity..på.Dekoren..:P da.blir.d.bra.. kunne,j.fått.orginal.bildet??..::D fikk,du.ikke,kjøpt.tastatur.i.dag,likevel? Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by eirikoo fikk,du.ikke,kjøpt.tastatur.i.dag,likevel? er.du.medlem.av.off.topic.posternes.forening? Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 hum....mange dyktige her ja... skal sette meg ned med photoshop jeg og når jeg får tid :) anyways, hvis noen vil leke litt med (g)opeln, så feel free :) har ikke gjort noe med den selv Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 hm...kanskje ta bildet og med... Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by rolfi er.du.medlem.av.off.topic.posternes.forening? Hvis du ser hva jeg har skrevet før her inne, så tror jeg ikke jeg er så ille. Men det begynner å bli irriterende å lese poster fra han.. Og jeg har lyst til å følge med på tråden her, da det er mange fete bilder, og zein er en av de beste. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Du verden det er deilig å jobbe med skikkelig GODE bilder, det setter skillen på prøve! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 ookei, der har man lekt litt med photoshop, ikke le av meg, dette er første gangen jeg prøver dette :) Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg