k9v Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Prøvde ut et par ting på en BMW M5...: Originalen: Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Fant en A3 litt lenger bak i tråden, og måtte bare prøve. aneglsmili Første gang jeg har fått til Kamelonlakk, farge felgene hvite, og kromma speil yodude Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Originally posted by Krissa Fant en A3 litt lenger bak i tråden, og måtte bare prøve. aneglsmili Første gang jeg har fått til Kamelonlakk, farge felgene hvite, og kromma speil yodude pent :) Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks104 Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 nytt prosjekt :D originalen: Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 RÅ!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hist Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Nais :) Kanskje utenom den mindre pene "Spissen" fremme... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Første gang jeg smeller på nytt panser.. Ble ganske fornøyd! damndamn Her er det: eller..? hva faen?!! åssen setter jeg på bilde nå a? Den bilde greia er long gone jo! Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Originally posted by hist Nais :) Kanskje utenom den mindre pene "Spissen" fremme... :rolleyes: jepp.. derfor endret jeg fronten.. ble litt penere nå.. :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 jepp.. derfor endret jeg fronten.. ble litt penere nå.. Du sliter med bildene du også eller?? Åssen får jeg satt inn bilde nå a? ikke si at man MÅ linke til et bilde på nettet?! Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 må vel det tror jeg.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 OK, skjønte det nå.... Her er bilen med det nye panseret! :D Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 å faen, det ble svært! sorry!! :peace: Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet November 8, 2003 Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 Synes det ble noe veldig riktig med denne... Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 8, 2003 Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 Krissa: peent.. men originalen da? Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg