Bilskalle Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Bra jobbet Zein, men lyktene var litt snåle... However.. Her er mitt seneste verk, ble ganske fornøyd. Mitt seneste verk: Acura RSX Og vis noen vil prøve seg.. her er orginalen også: Orginalen: Acura RSX Jeg tar gjerne imot respons og forslag! -Krissa- Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Strøken krissa... TO pirkinger... det er noe hvit foran forhjulet... + at du kan senke understellet litt... eller rett og slett ta det men når du klipper ut selve bilen... Jeg liker også å beholde boltmønsteret på felgene i orginal strørrelsen... litt knot men felgene ser større ut da... Bare noen tips.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Hey.JHU..j.er.ferdig.med.modifiserinene.men.gad.ikke..stresse.mere..hehe.:P...j.må.finne.en.vinkel.BAK.fra.for.å.kunne.lage.den.refle...så,piss.i.d.heeh...men.takk.for.alle.tipsene.;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 det er noe hvit foran forhjulet... + at du kan senke understellet litt... Faen det har jeg faktisk ikke tenkt på før, så det nå.. det ser jo faktisk litt dumt ut.. Takk for tipset! Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Morro å komme med tips... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 skjønte ikke det med å senke understellet... Det eneste man ser gjennom felgen på bildet til Zein er jo bremsene... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 hehe... NÅ ja.... du kjenner Zein LOL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 hehehe..FREKK!!!!!.elller.:P hehe.ja.j.har.oppdatert.bilde.;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Klarte ikke la være.... hihihiiiiii Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Det var ihvertfall noen JÆVLIG schtøgge lykter! Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAndreas Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Denne bilen ble brukt tidligere i denne tråden: og sånn etter jeg gjorde en av mine første modds :D : Comments på hvordan den kan bli bedre? (slengte den sammen) Siter Burn rubber, not your soul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 ZEIN, du er faen meg SEIN as. sjekk pm`en din a! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Comments på hvordan den kan bli bedre? *Lakken ser litt unaturlig ut. *Dekoren ser ærlig talt for jævli ut... Sett ned opacity litt og lek med funksjonene, så det ser ut som den sitter på bilen. *Gitteret har alt for store hull. *Du burde ha senket den og satt på større hjul, eller gjort de eksisterende hjulene større. Ellers veldig bra hvis det er en av dine første. Du skulle sett min første... :D Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAndreas Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by Krissa *Lakken ser litt unaturlig ut. *Dekoren ser ærlig talt for jævli ut... Sett ned opacity litt og lek med funksjonene, så det ser ut som den sitter på bilen. *Gitteret har alt for store hull. *Du burde ha senket den og satt på større hjul, eller gjort de eksisterende hjulene større. Ellers veldig bra hvis det er en av dine første. Du skulle sett min første... :D takk for tips, har gjort det 1 gang før. men det ble stygt.. konstruktiv kritikk tåles:op Siter Burn rubber, not your soul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Hehe..en av mine første Photoshop-moddinger...:D Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg