rad3on Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 her er bilen min etter endel modding ;D gjerne noen kommentarer og tips.. er ganske ny på det photoshop greiene ;D Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 sånn så bildet ut før moddinga, holdt på et par timer i kveld ja.. gleder meg til skole kl kvart over 8 nå ja.. hehe Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Litt matt lakk :op Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Originally posted by rad3on sånn så bildet ut før moddinga, holdt på et par timer i kveld ja.. gleder meg til skole kl kvart over 8 nå ja.. hehe Sjekk ut Digimods.co.uk :cool: :cool: Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Her er en eclipse jeg har laget. Vil gjerne ha respons på den! Eclipse Gadd ikke å legge ut bildet her, siden det tar litt tid å loade. Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Ser bra ut den, men for å få fronten litt mer ekte kan du prøve å lage skygge på bakken som er litt mer definert.... jo nærmere gjennstanden (bilen i dette tillfellet) er bakken jo skarper blir skyggen... En liten annen ting, man kan se litt landskap mellom bakhjul og fanger... det synnes jeg ser litt kjipt ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 hehe jhu du jhu ;) du er en pirkete liten sak hehe ;) neida bare tuller her er en liten ting j jobber med langt i fra ferdig men synes dn begynner å få potensiale ;) j har "Airbrushet" hele bakfangeren IS300 Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 j har "Airbrushet" hele bakfangeren Faen du er flink ass... Har du noen linker til turorials som sier hvordan man kan lage styling selv på den måten?? Er skikkelig hypp på å kunne det! :D Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Jeg pirkete... nei nå får du gi deg.... jeg har da aldri pirket vel??!! Bildene blir ikke bra førpirket er fikset vet du... Mens vi er inne på pirk ;-) du har ikke montert kjole på fangeren på baksiden... hvordan vet jeg det??? ser det gjennom utluftingshullet... var jeg slem nå? :-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 å hhahaha du er så flink du ...er du ikke på MSN bare lurer ??:D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 hey Krissa KLART du kan få noen linker til tut til airbrushing ;) her har du en genial en http://www.astudios.org/dark/index.php?section=../contents/tutorials_photoshop/new_kits/new_kits og.her.er.åssen.du.lager.vents.;) http://carchopperz.viper007bond.com/forum/viewtopic.php?t=113 Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Hvordan lager jeg egne gitter da? Det VAR tutorial en plass.. men det var nede.. :/ Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 her.du.kan.få,.dette http://www.uploadit.org/files2/171103-MESHI.jpg Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Jeg har det fra før.. men det er en del feil på det.. det var bare tutorialen jeg lurte på.... Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 j.har.PSD:.filen.hvis.du.vil.ha har.du.msn?? vet.den.er.feil.hehe Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg