Bilskalle Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Fikset litt på eclipsen, med en liten "splitter" og litt skygge. Eclipse Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 hey dette er min sist modd plz comment ALT er airbrushet:D :D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 :D :D :D jævlig feit zein:D :D :D Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 takker...her.er.orginalen.hvis.du,,vil.prøve ADVARSEL!!!.stort.BILDE!!!! http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?s=&threadid=33841&perpage=20&pagenumber=1 last.ned.LEXUSen.der.."save.as".osv.;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Kan du fortelle meg hvilke "tools" du bruker når du lager styling på denne måten? Jeg sliter litt med å få det til å se ekte ut. Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 oki.gå.inn.på.DENNE.siden http://www.astudios.org/dark/index.php?section=../contents/tutorials_photoshop/new_kits/new_kits der står d.åssen du gjør d,.... d viktigste er at du ZOOMER og gjør alt detaljert.;) og du må se på åssen lyset reflekterer på.bilen og deretter se åssen lyse skal være på bodykitet.;) håper dette hjelper med litt trening klarer du d.fint dette er bare min 4 gang j har prøvd :D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Et tips er i hvertfall å bruke selections aktivt forholdsvis stor airbrush og svakt trykk et annet.... skal du lage skygge bruker du sortfarge og til blankhet bruker du hvit.... hold disse på to forskjellige lag så blir det lettere å holde på med.... Studér ekte styling for å se hvor skyggene kommer og hvor blankheten kommer.. og følg med på hvor lyset på bildet ditt kommer fra.... Et lite tips for å lage rette streker med airbrush er å klikke en gang der du vil begynne streken trykk inn shift og hold den.... og trykk engang der streken skal slutte.... dette funker med viskelæret og.... genialt til slike oppgaver! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 hehe GENIALE tips fra MEsteren selv ;) hehe :P heu JHU sjekk denne MAZDAEn da SKAM fin ;) http://digimodforum.proboards22.com/index.cgi?board=Showroom&action=display&num=1069143057 han.er.genial Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Hvis jeg merker med pen, make selection, og prøver å gjøre noe, så står det bare the layer is not directly editable eller noe... kjipern :mad: Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 hehe.du.må..RASTISIZEl.ayer.eller.no....mener.jeg Gå.på.LAYER.og.på.RASTISIZE.layer...,mener.d.skal.funke.eller.så.vet.JHU.d.;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 FOKN ELL!!! Den var ¤%"#&" bra gjort..!! Den SER ekte ut... man o man!!! Krissa: Lag deg et nytt lag over der bilen ligger... lag deg en markering med lasso.... da kan du airbrush'e inne i markeringen.... Skal du foreksempel bruke "tryllestaven" (magic wand) for å velge en dør gjør du det i bilens lag, og så uten å gjøre noe mer skifter du til et annet lag.... da følger en "tom" selection med og du kan jobbe i det nye laget... øhh køddent å forklare.... prøv.... Det jeg prøver å si er: Har du en selection i ett lag følger den med hvis du skifter til et annet lag.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 ja.j.vet.JHU.har.en.til.han.har.laget.hvis.du.vil.se..... er.du.MSN.???:D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Originally posted by ZeIn hehe.du.må..RASTISIZEl.ayer.eller.no....mener.jeg Gå.på.LAYER.og.på.RASTISIZE.layer...,mener.d.skal.funke.eller.så.vet.JHU.d.;) Rasterize layer bruker du hvis du vil "fryse" PS "live"effekter.... som glow og dropshadow fra menyen over layers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 JADA!!!.sry.j.tenkte.feil.hehe.:P hiv.dg.på.MSN.din.sopp Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Lexus..airbrush Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg