Bilskalle Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Ja det må jeg si, den var virkelig fin. Hva er det da jeg gjør feil, siden min ble slik... :( Hehe...:D ikke le... jeg vet det ser for jævli ut... Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Svakere pressure og større brush krissa... gjør det på et eget lag og visk bort det overflødige.... Det ser jo ut som ekte sprayboks lakkering... :D Men det er MEGET lovende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Her er min versjon..modsenen kan dere se: Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Oi sann..bildet ble visst litt for stort....sorry.. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 her er lexusen du sendte til meg krissa......want comment orginal modd Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Zein goddammit. sjekk pm`en din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 hmm.de.linkene.funka.ikke.:( Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 fiksa det..... gikk ikke med disse tegnene i linken [ ] Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Bra ehrnst! du har blitt flink nå! Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Endelig fikk jeg til aibrushinga bedre! (men det er jo fortsatt ikke perfekt :D) Jeg tegnet bakfangern på denne: Mazda 6 Her er orginalen også, vis noen vil se: Orginal Mazda 6 Takk til Zein og JHU for gode tips! Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 hey.Krissa har bare en ting å si STEIKESATAN IHELVETE den var NYDELIG :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: du har blitt MYE bedre flott jobbet;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 senka.taket Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Drittøft Zein.. Bare prøv å fjerne antenna.. Den er liksom ikke helt der den skal være lenger.. om du skjønner..;) Og ikke for at jeg er så pirkete... men man ser at busken i bakgrunnen der er litt "blurred".... :D neida, bare kødder... Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 fikset Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Så en gul Mazda 6 lengre oppe som jeg bare måtte 'fikse' :) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg