Bilskalle Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Så en gul Mazda 6 lengre oppe som jeg bare måtte 'fikse' stjal lyktedesignet mitt også... hehe ;) Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Faktisk ikke, det skjedde -helt- uten viten og vilje; så ikke din modda Mazda 6 før nå. Jeg har også alltid vært fan av slette bakluker. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 hey hey.... gutta har kontroll over airbrushen nå!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 her er lexusen du sendte til meg krissa......want comment hehe... her er min versjon.. litt mye klønete bruk av airbrush.. Lexus IS 300 Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by Krissa hehe... her er min versjon.. litt mye klønete bruk av airbrush.. Lexus IS 300 ;) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 her.er.en.update.på.lexien..håper.dere.liker.den.:D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 hey folkens her er mitt siste design plz kommenter j har Glacius som nick alle andre steder bortsett fra her ,så derfor står d glacius på logoen jaja her er dn alt utenom taket/felgene er AIRBRUSHET eller moddifisert hehe :D orginal Choped Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 ZeIn: WOW! Det kaller man SKILLS i Photoshop! PS: Hva synes du om PS8? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 hehe takker sry j har bare PS 7.0:( vil gjerne vite hvor du fikk takk i den :D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Jeg har også PS7.0, har ikke 8.0 - har bare hørt at det har kommet ut. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Den var #¤""#¤ feit!!! Drit bra gjort!! Heftig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 . Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Dæven!!! Er ALT airbrushet?? Stoler, tak, skjermer luftinntak og, ja alt??? Og alt er i photoshop 7.0? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 hehe oki ikke ALT da bare nedre delen av bilen TAKET har j funnet på nettet hehe:D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Helt rått Zein... Du har kontroll over malerkosten må jeg si.... Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg