HemiCuda Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 hvis noen skal "leke" med et bilde av bilen din Air 63... må du legge ut bilde :D *hint* *hint* er alltid morro og leke med andre sine biler :) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 vet egentlig ikke om jeg tør poste flere bilder.... blir litt flaut sammenligna med BugStar sin :D ja ja... jeg får vel bare fortsette og prøve..... øvelse gjør mester :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BugStar Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Ja, må ikke bry deg om meg. Masse feil på mine også, men må jo også opplyse om at dette er/var jobben min, da. Har jo ikke gjort annet siste årene så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Originally posted by BugStar Ja, må ikke bry deg om meg. Masse feil på mine også, men må jo også opplyse om at dette er/var jobben min, da. Har jo ikke gjort annet siste årene så... da så :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Originally posted by BugStar Ja, må ikke bry deg om meg. Masse feil på mine også, men må jo også opplyse om at dette er/var jobben min, da. Ja, jeg syns da ikke de var så bra... Hehe, nei tuller bare jeg :D Skal få lagt ut noen flere av mine photoshop-mods jeg og lage noen nye! OZzzt zzzz Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Hmmm.. Hva skal en si? Bra jobba på den Audin... Må øve mere jeg ja... Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 måtte prøve med en jeep :D fikk nesten lyst til og legge ut originalen også.... slik at jeg kan få se hva BugStar får til med samme bilen :) si ifra hvis du har lyst/tid BugStar.... så legger/sender jeg ut bildet men her er den jeg har laget.... ikke no spesielt egentlig.... det vanlige :D (ingenting gale med bakgrunnen :D ) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BugStar Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Tja, legg gjerne ut. Vet ikke helt hva jeg får tid til, men dette er jo litt moro da... Kanskje vi skulle dratt i gang noen "konkurranser". Admin velger bilde, vi modder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Originally posted by BugStar Tja, legg gjerne ut. Vet ikke helt hva jeg får tid til, men dette er jo litt moro da... Kanskje vi skulle dratt i gang noen "konkurranser". Admin velger bilde, vi modder... hehe... tror jeg vet hvem som hadde vunnet :rolleyes: men "konkuranse" hadde vert morro fordet :D menne.... her er bildet.... (originalen) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Originally posted by BugStar Kanskje vi skulle dratt i gang noen "konkurranser". Admin velger bilde, vi modder... Japp! Den er jeg med på! OZzzt zzzz Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Vi vil ha konkuranse!!! Jeg i hvertfall. 1. premien blir en bil kliss lik den vinneren har modda, i skala 1:1 sponset av bilforumet.net Eller?? :D :D :roll: Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BugStar Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Det finnes bare én måte å modde en amcar på. Rodde :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Originally posted by BugStar Det finnes bare én måte å modde en amcar på. Rodde :D NAIS!!!! :D keep up the good work :) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Originally posted by HemiCuda hvis noen skal "leke" med et bilde av bilen din Air 63... må du legge ut bilde :D *hint* *hint* er alltid morro og leke med andre sine biler :) Bare å sette i gang! :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 før jeg prøver meg på Air 63 sin bil må jeg poste denne :D : kan meldest med på Most Gay Car Contest :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg