stigare Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Originally posted by BugStar Måtte fikse litt på bilen til NoLimit jeg også da. 10 poeng til den som klarer å beskrive alle modifikasjonene :D RÅTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D (audi ringene i grillen borte, lakket ny farge, ny front, bakvinge, sideskjørt, bakfanger, flammer på siden, klistremerke i vindu (amundsen) :D, Stripe i frontruta, tona ruter?, sota baklykter, blinklys og audi merker fjernet, BAKDØR fjernet, :D, HVA mer er gjort???) Veldig bra arbeid! Må si det der ble rått ja!!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Noen kan liste opp modifikasjonene? Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Originally posted by Cozzie Noen kan liste opp modifikasjonene? Grønne terninger.... Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Originally posted by elvis Grønne terninger.... Riktig! Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hasselnøtt Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Må jo bidra med noe jeg å... Org. Mitsu galant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Originally posted by NoLimit RÅTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D (audi ringene i grillen borte, lakket ny farge, ny front, bakvinge, sideskjørt, bakfanger, flammer på siden, klistremerke i vindu (amundsen) :D, Stripe i frontruta, tona ruter?, sota baklykter, blinklys og audi merker fjernet, BAKDØR fjernet, :D, HVA mer er gjort???) Veldig bra arbeid! Må si det der ble rått ja!!! :D Pluss at han samtidig har brydd seg om gjennspeilinga i søla.. Riktig farge til og med ;) Imponerende! Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Kult med grønne terninger.... :D Hehe Har prøvd litt selv... :rolleyes: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 her er min versjon av Air 63 sin bil :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 bugstar. cut the crap-. de 2 lowcostene som er avbidlet der er 2 forsjellige biler som finnes på nettet ! du har IKKE modda den grønne om til den blå! om du mener det så har du bæsja på leggen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 Originally posted by paralell bugstar. cut the crap-. de 2 lowcostene som er avbidlet der er 2 forsjellige biler som finnes på nettet ! du har IKKE modda den grønne om til den blå! om du mener det så har du bæsja på leggen! Hva er det du snakker om egentlig??? Tror du mildt sagt driter på leggen!! :eek: :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BugStar Skrevet Desember 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 Originally posted by paralell bugstar. cut the crap-. de 2 lowcostene som er avbidlet der er 2 forsjellige biler som finnes på nettet ! du har IKKE modda den grønne om til den blå! om du mener det så har du bæsja på leggen! Du får vise meg de da, eller blir kanskje det litt vanskelig? Ettersom jeg har psd-filene her på maskinen min så tror jeg kanskje du skal passe kjeften din litt. Kan jo legge ut arbeidsbeskrivelse i flere lag, så kan du se selv. Når du har sett på de så kan du jo komme hit å slikke bæsjen av leggen min... Orginalen, en Caterham Superlight R300 som finnes på Caterham's sider Men jeg ville ikke ha speil, lufteriller eller blå bøyle... Blåfargen erstattet jeg med British Racing Green... Hmmm... litt lysere og med gul nese ble bedre... Også flammer da... Tilslutt måtte jeg ha bur og nummerskilt... Vips, så var den ferdig. Hørte jeg en ydmyk unnskyldning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Desember 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 Bugstar: Kan du forklare kort åssen du går frem for å bytte farge? Du får det nemlig fantastisk bra til :cool: Selv markerer jeg området som skal lakkes, og limer dette inn på et nytt layer, gjør det eventuelt greyscale, og legger på filter. Flatten image og leke med sprayboks. Du burde holde kurs du :D Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BugStar Skrevet Desember 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 Originally posted by henningl Bugstar: Kan du forklare kort åssen du går frem for å bytte farge? Du får det nemlig fantastisk bra til :cool: Selv markerer jeg området som skal lakkes, og limer dette inn på et nytt layer, gjør det eventuelt greyscale, og legger på filter. Flatten image og leke med sprayboks. Du burde holde kurs du :D Takk for det, men tror jeg er en elendig lærer. Har en tendens til å gjøre ting litt tungvint, men det er kun fordi jeg er så pirkete. Litt for pirkete egentlig, så noen ganger kan det gå utover resultatet. Når det gjelder fargeleggingen så kommer det litt an på hvilken farge jeg skal ha. I dette tilfellet kopierte jeg hele bildet over i et nytt layer og jobbet med det. Syk som jeg er så brukte jeg viskelæret for å fjerne alt untatt det som skulle farges. Grunnen til det er at jeg har full kontroll på kanter. Zoomer gjerne inn max (1600%) og tar en og en pixel omtrent. På denne bilen har jeg gjort det med flere elementer. Fargen på bilen fikk jeg til med hue/saturation, mens nesa er noe slikt som 5 lag over hverandre som tilsammen gjør at fargen blir riktig. Leker mye med opacity og gjennomlysning på lagene også. Men altså, forskjellig fremgangsmåte hver gang egentlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Desember 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 Air 63: Tok meg den frihet å taksenke bilen din, fikse cromlistene dine (som du hadde ødelagt litt når du la på felgene). Sota bakruten din også. Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Desember 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 Originally posted by BugStar Takk for det, men tror jeg er en elendig lærer. Har en tendens til å gjøre ting litt tungvint, men det er kun fordi jeg er så pirkete. Litt for pirkete egentlig, så noen ganger kan det gå utover resultatet. Når det gjelder fargeleggingen så kommer det litt an på hvilken farge jeg skal ha. I dette tilfellet kopierte jeg hele bildet over i et nytt layer og jobbet med det. Syk som jeg er så brukte jeg viskelæret for å fjerne alt untatt det som skulle farges. Grunnen til det er at jeg har full kontroll på kanter. Zoomer gjerne inn max (1600%) og tar en og en pixel omtrent. På denne bilen har jeg gjort det med flere elementer. Fargen på bilen fikk jeg til med hue/saturation, mens nesa er noe slikt som 5 lag over hverandre som tilsammen gjør at fargen blir riktig. Leker mye med opacity og gjennomlysning på lagene også. Men altså, forskjellig fremgangsmåte hver gang egentlig... Takktakk.. bare trengte igrunn bekreftelse på at du ikke bruker sprayboksen ;) Jobber med layers, viskelær og mye zoom jeg også, men har et godt stykke igjen før jeg ligger på ditt nivå ;) Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg