Gå til innhold

boble spørsmål

Ranger emnet

passat kara

Anbefalte innlegg

God dag.

jeg har kommet over en 67-68 modell boble til salgs.. den har stått i mange år, men i følge eier er det ikke rust på den og den er veldig strøken, kun gått 50 tusen ca mener jeg å huske.

uansett så var det tydeligvis et opp pussings objekt da lakken så helt jævli ut...

denne bobla hadde 6volts anlegg, så lurer på et par ting, kan jeg bare restaurere den og ha den helt orgianl da og montere et batteri foran og en cd spiller i hanske rommet og noen skjulte høytallere?

er det ikke sånn at det er kjempe lett å senke disse bilene?

er en sånn boble ny lakkert verdt en liten slant? samt at den er orginal ?

prisen på bobla var veldig billig, så derfor jeg er litt nysjerig (bil til dama liksom..)

Endret av passat kara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk folka i vw2you.com, der er det mere boble relatert stoff og forum...

forresten som jeg har skjønt kan du bytte alle 6v komponentene til 12, uten¨å skifte ledninger (6v ledningsnettet er tjukkere enn 12v's sine slik jeg oppfatta det)

boble er relativ grei å pusse opp..

men sjekk vw2you.com!!

1996 Vw Passat 1,9 TDK

1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å bytte til 12-volts komponenter ja ;)

Starter, dynamo, spenningsregulator (hvis den ikke er innebygd i dynamoen), pussermotor, lyspærer - og batteri :D

For å få senka skikkelig foran bør du kjøpe en såkalt Puma-forstilling, som har justerbar høyde.

Koster et par lapper på f.eks Hot Shop eller VW Car Consult.

Bak er det bare å vri over torsjonsstavene et par hakk ;)

vw2you er forumet som gjelder for slikt ja

Eller Old Scool VW-forumet her ;)

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by manics

Bilen er mer verdt original enn nylakkert...prøv å polere opp hvis bilen ikke er skada..

skjønner jo det.. men så bilen i går og skal man få den fin må man lakke for lakken var ikke fin i det hele tatt, men var skikkelig strøken inni..

tru uansett ikke det blir noe kjøp.. med mindre jeg for overtalt en kompis som akuratt er ferdig med sitt(vært) første prosjekt.. kadett d faktisk.. hehe

Endret av passat kara
Lenke til kommentar
Del på andre sider