rs_cr Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 jerkoff jerkoff jerkoff yodude yodude yodude Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Noen som gidder forklare hva som er så "jerkoff jerkoff jerkoff yodude yodude yodude " med den? Tøffe felger men... Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by triggerhappy Noen som gidder forklare hva som er så "jerkoff jerkoff jerkoff yodude yodude yodude " med den? Tøffe felger men... Gjennomført kanskje;) Jeg likte spesiellt motorommet og interiøret! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by triggerhappy Noen som gidder forklare hva som er så "jerkoff jerkoff jerkoff yodude yodude yodude " med den? Tøffe felger men... Det jeg kan kommentere er at bilen ser ut som den har vært på veien i 25sekunder, ikke 25 år. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by boramannen Åssen gassere er dette? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by Precious Åssen gassere er dette? Såkalte forgassere :D Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by triggerhappy Noen som gidder forklare hva som er så "jerkoff jerkoff jerkoff yodude yodude yodude " med den? Tøffe felger men... Hver sin smak er det noe som heter. Jeg kan personlig ikke forstå at noen liker en gammel Sierra, men det ser ut som du liker det. Og det kan du få lov til. Jeg synes at Golfen var veldig pen jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 pen utvendig hvertfall.. likte at den hadde forgassere... det var kult.. men polert girkasse var litt utenfor min liga.. hehe.. ellers en ok bil.. så helt vanlig ut.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 goddy motor babyhmm? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 stilfullt og diggbart.. gjennomført og clean Love it! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Clean!!! yodude yodude Utrolig lekker!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Satan, sånne felger hadde jeg til min mk1 gti, også solgte jeg dem...makan til idiot.:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 mongo :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Noen som vet om "Swallowtail" modellen ble solgt i Norge? Er det slik at golf fra 1974-1976 var Swallowtail? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg