Gå til innhold

De store uhåndterlige greiene

Jafo

Anbefalte innlegg

Noen som mot avhenting ønsker (til Galant '88-'92):

gulvteppe

Taktrekk (med hull for soltak)

Plasdeksler A-B-C stolper

Bagasjeroms"trekk"

og andre sånne ting?

Gidder ikke å ta vare på det/plukke det ut hvis ingen skal ha noe av det..

Bilen går til pressing i neste uke, så snarlig svar er et must!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle ikke være et gråblått førersete i tålelig grei stand på den du hiver, vel? Mitt har en kraftig rift på siden, og på 10 år har en del skumgummi forsvunnet. Dessuten er ikke spensten hva den engang var, men det gjelder vel de fleste brukte førerseter.

Sort speil (GLi) passasjerside er også av interesse, men kan fint leve med det jeg har. Samme gjelder plate bak skiltet (sedan), og skvettlapp førerside foran. (Du hadde vel GLSI-GTi, og de passer vel ikke.)

64 Thunderbird ht 390/C4

99 V70 2,0 propan

92 Space Wagon 7s 1,8 + delebil

x-66 Mustang ht 289/C4

2* 91 Galant Gli 2,4/1,8 rip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rift i førersetet høres kjent ut ;) Er en liten en i setet fra delebilen også, men betydelig bedre enn mitt, så det skal jeg bruke selv..

Kommer til å bruke det gamle også, håper jeg.. har en plan om å bygge "cocpit" til spillet nevnt i signaturen min... :P

el-Speil står på dørene, men hadde ikke tenkt å gi de bort..

Plata bak skiltet har jeg faktisk to ekstra av, men den står vel heller ikke på lista over ting jeg hadde tenkt å kaste.

Skvettlapp har jeg nok ikke, bare "komplett sett" med skjerm/dørbeskyttere til GLSi

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daggy:

Kanskje jeg kan hjelpe deg, jeg har komplett GLI stoler og slikt som har vært med på 163000 bare.. så de er ganske så strøkne... Sorte speil har jeg også, Skvettlapper foran har jeg også i sort utførelse fra den gamle GLI'n... Send meg en PM for intresse =)

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider