Gå til innhold

Forbannet på megabillig

Ranger emnet


Golf4

Anbefalte innlegg

:asshole:

 

Liker denne smilien... Poenget her er at du er arrogant, jeg prøvde å snakke diplomatisk og bare si hva som var lurest. Trenger ikke lære deg noe jeg. Ikke min intensjon. Men denne tråden er fin og eksemplifiserer en dårlig selger. UAVHENGIG om kunden får hva de vil ha. Det er måten du takler de som er misfornøyd.

 

At dere kommer til å vare en stund setter jeg ikke noen tvil om. Men det må da føles bedre å overleve med god samvittighet i forhold til å oppføre seg som en 3-åring i trassalderen.

 

Du kan si hva du vil, mene hva du vil og tolke hva du vil ut av denne tråden og mine innlegg. Du ter deg som du vet mer enn alle andre uten å egentlig gjøre det.

 

Jeg er ute av tråden!

 

:dj

 

Du sier det som er lurest. Vel, du tror iallefall det og det respekterer jeg uten å kjøre et asshole icon i tryne på deg så høfligheten du spiller på datt av lasset der gitt. :-). En missfornøyd kunde blir som oftest fornøyd til slutt, så der fikk du den. Jeg har jobba lenge som selger, kanskje lengre enn du er gammel. De kundene som aldri blir fornøyd samma hvor mye du slikker dem i ræva er det ikke håp for. Selv du er enig i det men tør du innrømme det? Nei det er du for feig til.

 

God samvittighet er når jeg er ærlig, snakker, tenker og oppfører meg på et ærlig vis mot en kunde. Da kan vi snakke om god samvittighet men det skjønner tydeligvis ikke folk som deg.

 

Og nei desverre, jeg vet ikke alt, men er villig til å lære noe nytt vi egentlig gjør hele tiden. Det er du som er ute for å ha rett i alt ikke jeg. JEG VET ALT TYPEN kommer med slike utsagn, du er arrogant og bla bla bla for du får ikke medhold i det du sier for du har feil og det takler du ikke. Hadde alle vært enige i alt hva verden hadde vi da levd i. Er jeg uenig er jeg det til det motsatte er bevist. Har jeg feil kommer det en innrømmelse fra meg, ikke før. Sta er jeg og det kommer godt med mange ganger.

 

Du trekker deg fra tråden, smart trekk å stikke av. En som ga deg et godt råd forstår jeg. Du kan jo miste en kunde av å si for mye her inne. Ha en god helg iallefall.

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 183
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjære Per!

 

Vi har ikke mottatt en forhandlersøknad fra deg.

 

Ta kontakt med meg på tlf. 901 11 101 så snart du kan så kan vi snakke om dette samt alt annet du har skrevet i dine innlegg.

Jeg er ikke ute etter å ta noen ei heller ødelegge for noen.

Vi gjør så godt vi kan med å drive denne virksomheten på en seriøs måte og dine uttalelser er meget useriøse og jeg vil ha en personlig forklaring på hvorfor du skriver det du gjør.

 

Jeg håper inderlig du tar kontakt!

 

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk lettere sjokkert over en som skal representere en butikk kan skrive og oppføre seg slik på offentlige forum.

Alt som du skriver om nye varer til høyere verdi osv for meg til å ta steg lenger unna din butikk dessverre. Er slikt snakk som får meg til å handle andre steder dessverre. Hadde du virkelig snakket slik med andre om du snakket til de ansikt til ansikt?

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår