Gå til innhold

Forbannet på megabillig

Ranger emnet


Golf4

Anbefalte innlegg

Du gir deg ikke du. :-)

 

Det som står er det du får, verre er det ikke. At du prøver å henge ut megabillig i et dårlig lys fungerer ikke. Har for mange

kunder som er lei av selgere som deg, de kjøper hos oss og

sprer informasjonen videre til andre.

 

Hvor mange kunder har du i registeret ditt? Med den supre servicen du driver burde du vel ha ganske mye mer kunder enn det vi har? Jeg bare lurer?

 

Ha det flott så lenge!

 

 

 

Originally posted by Zetec

 

Jada det står der og bla bla bla, men likevel har man INGEN rett til garanti.. Sånn er det bare, godta det.

Får man reparert produktet sitt kostnadsfritt er det jo greit, gjør man det ikke så har man ingenting å komme med..

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 183
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Påstår du at vi leverer falske varer?

 

Det må være noe spenna gale i hodet på slike selgere som deg som driver med spekulasjoner og propaganda som dette her. Er du og andre selgere her inne desperate eller noe?

 

Du ble tatt med en gang i løgn på produktet som ble nevnt, det blir ganske mye lavere enn 8 tusen selv om frakt og moms skal betales.

 

Resten av meldingen din sier vel mer om deg enn oss. :-)

 

En annen ting er jo den, hadde prisene i Norge vært normale hadde vi ikke hatt det vanvittige salgskjøret som vi har fra kunder som takker og bukker fra hele Norge.

 

Ha det bra så lenge!

 

 

 

Originally posted by RiZLa

Hei...

 

Syns ikke denne prisen forsvarer noe av det han driver med..

Greit nok at prisen kan virke lav, men når du plusser på alt som heter mva, frakt og andre omkostninger, så havner du ikke langt under vanlig markedspris i Norge.

 

Så plusser du på det du har på samvittigheten når det gjelder garanti, og service.. Og at du samtidig har handlet fra en ikke autorisert forhandler, dvs at han ikke har garanti på varene han selger, dvs at hvis noe går galt med produktet han selger, så må han dekke dette selv, noe som kan bli dyrt i lengden, og går det så ille med denne fyren at det går konkurs, sliter du...

Hvem vet om dette er ekte vare...?

 

Og, yter denne bedriften/mannen noe service..?

Hjelper han deg med å tune inn anlegget og daglig hjelp med alt du vil...?

 

Syns ærlig talt, selv om jeg er forhandler, at dette ikke er verdt det for kundens skyld...

Alt det som er viktig med å kjøpe bilstereo er ikke bare prisen i seg selv, men behandlingen du får i ettertid, gratis inntuning, hjelp til alle problemer du måtte ha...

Har du feil på produktet, dekker vi alle fraktomkostninger og fikser varen så fort som mulig..

 

Er tross alt mulig å få en fin deal på et komplett hos en autorisert forhandler i dette land istedet...

 

 

 

:rolleyes:

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mega_

Det er en enkel grunn til at moms ikke opplyses i prisene.

 

Grunnen er enkelt og greit fordi vi ikke krever inn momsen, den skal ikke betales til oss. Det er fortsatt dem som sender oss feil beløp, dvs inkludert moms beløpet.

 

I salgsmeldingen står det hva beløp som skal sendes til oss, hva momsen blir som kommer fra fraktselskapet som krever dette inn for tollvesenet, hva frakta er osv. Det er mange som ikke leser informasjonen, kanskje det er for mye arbeid, jeg vet ikke. :-)

 

Ha det bra så lenge !

 

 

 

Hvis du ikke betaler for markedsføring på bilforumet.net skal du fjerne signaturen din..

 

ha en fin dag.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mega_

Påstår du at vi leverer falske varer?

 

Det må være noe spenna gale i hodet på slike selgere som deg som driver med spekulasjoner og propaganda som dette her. Er du og andre selgere her inne desperate eller noe?

 

Du ble tatt med en gang i løgn på produktet som ble nevnt, det blir ganske mye lavere enn 8 tusen selv om frakt og moms skal betales.

 

Resten av meldingen din sier vel mer om deg enn oss. :-)

 

En annen ting er jo den, hadde prisene i Norge vært normale hadde vi ikke hatt det vanvittige salgskjøret som vi har fra kunder som takker og bukker fra hele Norge.

 

Ha det bra så lenge!

 

 

 

 

Hei..

 

Hvordan kan du si at jeg lyver om prisen når ikke engang har nevnt noen pris, skrev bare at du ikke havner langt under veil pris..

 

Det som er feilen er at du får oss forhandlere her i norge virke som svindlere, når det vi gjør er å gi kunder skikkelig service og støtte rundt anlegget, hjelpe han med hver problemstilling han måtte ha, og hjelpe han deretter... Det er det mye av salget handler om, ikke bare lave priser....

En liten profitt må vi ha for å dekke inn leie av lokale, strøm osv osv... Hvis ikke hadde vi ikke eksistert for å hjelpe våre kunder..

 

Ha en fortsatt god dag.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mega_

Påstår du at vi leverer falske varer?

 

 

Kan gi ett svar her på en veldig grei måte.

 

Vi påstår ikke at du leverer falske varer, men Rockford Fosgate og Kicker garanterer ikke at det du selger er ekte vare.

Dvs, som uautorisert forhandler av disse merkene kan heller ikke du garantere at det er ekte vare..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir for dumt.

 

Ring inn serie nummeret så får du svar med en gang om varen er ekte.

 

Ha en fin dag.

 

 

Originally posted by Zetec

 

 

Kan gi ett svar her på en veldig grei måte.

 

Vi påstår ikke at du leverer falske varer, men Rockford Fosgate og Kicker garanterer ikke at det du selger er ekte vare.

Dvs, som uautorisert forhandler av disse merkene kan heller ikke du garantere at det er ekte vare..

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris var nevnt på produktet du kommenterte på så ikke prøv deg med en falsk en.

 

Jeg har aldri sagt dere er svindlere, har bare sagt at prisene er altfor høye. Hvorfor skal jeg prøve å få dere til å sette ned prisene når jeg selger mye mer varer enn det dere kommer til å gjøre? Kanskje fordi jeg er dum? Se hva Pioneer AS gjorde på noen av sine spillere etter at de forsto de ikke kunne kødde med oss, de satte ned prisene sine. Dette er pga oss og ikke fordi de ville være greie med kundene i Norge. Likevel selger vi massevis av dem.

 

Nå vet ikke jeg reglene hos importørene men jeg vet inn prisene, kan tenke meg at dere som har avtaler med importører ikke får sette de prisene dere ønsker, da skjønner jeg problemet med en gang. Må jo være bedre å importere utenfra da men da må dere selv backe opp garantiene hvis noe skjer så jeg skjønner redselen når det gjelder dette. :-) Har dere noe kompetanse i elektronikk er dette null problem.

 

Ha en fin dag.

 

 

Originally posted by RiZLa

 

Hei..

 

Hvordan kan du si at jeg lyver om prisen når ikke engang har nevnt noen pris, skrev bare at du ikke havner langt under veil pris..

 

Det som er feilen er at du får oss forhandlere her i norge virke som svindlere, når det vi gjør er å gi kunder skikkelig service og støtte rundt anlegget, hjelpe han med hver problemstilling han måtte ha, og hjelpe han deretter... Det er det mye av salget handler om, ikke bare lave priser....

En liten profitt må vi ha for å dekke inn leie av lokale, strøm osv osv... Hvis ikke hadde vi ikke eksistert for å hjelpe våre kunder..

 

Ha en fortsatt god dag.. ;)

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forhandler for flere merker men ikke for RF og Kicker men det er flere av våre partnere som kjører ilag med megabillig.com

På den måten får vi varene til innkjøps pris uansett.

 

Så det spiller liten rolle faktisk. Du trenger ikke ha førerkort for å bruke bilen din når du har en sjåfør som har førerkort vet du.

 

Ha en flott dag.

 

 

Originally posted by Hillmeister

er du autorisert forhandler, ja eller nei holder som svar...

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Norske stat gir deg mange goder som de kaller det for og tar det igjen andre steder. Dere har meget gode lønninger og gratis sykehus sies det. Dere betaler for det i form av avgifter osv. Staten må ta inn igjen disse utgiftene på en eller annen måte ser du, for ingenting er gratis. Alle de som lever på trygd, sosialen, fødsels penger til mødre også videre, ingenting av dette er gratis.

 

Husker jeg ikke helt feil ligger faktisk Norge på en tredje plass blant verdens rikeste land. Norge lever av olje mens Nordmenn betaler seg ihjel for å få lov å bruke den. Burde ikke være slik spør du meg.

 

Sjekk avgiftene på bilimport og bli mektig overrasket hva staten suger til seg bare i avgifter.

 

 

 

Originally posted by oter11

det er vel ikke megabillig som er den store svindleren her,for det er den norske stat.

hadde det vært normale import avgifter så hadde alle kjøpt i norge.

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår dere forhandlere godt når dere prøver å få megabillig.com til å se ut som en svindler. Klart dere gjør det, dere er jo forhandlere. Men for meg, den som til syvende og sist kjøper varen, legger selvfølgelig vekt på pris. Må si jeg holder med mega_ når han uttaler seg om garanti og "falske varer". Har aldri handlet fra MB selv, men det er det nok av andre som har. Det er ikke sånne som MB som er problemet, det er de som styrer i landet her. Fikk besøk av onkelen min fra USA her om dagen. Hadde kjøpt seg BMW 745 for ca. 1/4 av prisen her hjemme. Har nettopp kjøpt min første bil, fikk ikke akkurat like mye for penga som onkelen min.. (kjøpte drømmebilen da ;) 94 325 cab) Har nok ikke fått all erfaring ennå (ikke myndig) men sitter med den oppfattning av at staten ikke klarer å tjene noe selv, bare spiller bort penga på monopol og tar heller penger fra oss. Det er noe feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår