stigare Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Er det noen som har org specs på denne bilen? Honda civic HB LSI 1.5i :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Er vel denne det er snakk om da, eller? Honda Civic 1,5 Lsi 1993 Pris (kr) 169.900,- Importør Hasco Motor A/S Forbruk 90 Km/h (l/mil) .53 Forbruk bykjøring (l/mil) .81 Størrelse/Karosseri L,B,H (cm) 408/170/135 Akselavstand (cm) 257 Sporvidde (cm) 148/147 Svingdiameter (cm) 1040 Egenvekt (kg) 970 Totalvekt (kg) 1460 Maks tillatt h.vekt (kg) 900 Tankvolum (liter) 45 Lakkgaranti (år) 3 Nyttelast (kg) - Rustgaranti (år) 6 Antall sitteplasser - Antall dører 3 Drivhjul Foran Dekk 175/70r13 Karosserinummer 2 Motor/Ytelse Aks. 0-100 km/t 9.70 Effekt (hk) 90 Effekt (kw) 66 Hastighet (km/t) 177 Antall sylindere 4 Sylindervolum (ccm) 1493 Bremsetype (foran/bak) Skive/trommel Drivstoff Bensin Antall gir 5 Service int. (x1000 km) 40 Utstyr Elektrisk soltak Tillegg Pris for el. soltak (kr) 8000 Manuelt soltak Nei Pris for man. soltak (kr) - Metalic lakk Tillegg Pris for metallic lakk (kr) 3200 Elektriske speil Ja Elektriske vinduer Ja Oppvarmet h. forsete Ja Oppvarmet v. forsete Ja Oppvarmet speil Nei ABS Nei Hastighetskontroll Nei Innv. åpning av koffert Ja Innv. åpning av tank Ja Sentrallås Ja Servo Ja Turteller Ja Bagasjerom (liter) 214 - m/nedfelt baksete (liter) 510 Nedfeltbart baksete Ja Delt baksete Ja Hentet direkte ifra, http://www.finn.no/finn/car/new/prospect?pdc=1095185526769&id=2070894 Eller så er det vel noen flere typer her: http://www.finn.no/finn/car/new/selection?pdc=1095185522130&command=data&id=4671065 Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by Woundz Er vel denne det er snakk om da, eller? Honda Civic 1,5 Lsi 1993 Pris (kr) 169.900,- 169.900,- for en CIVIC? Haha, jeg ler meg ihjel!!! De hadde kvasse priser spør du meg ;) Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by civic_girl 169.900,- for en CIVIC? Haha, jeg ler meg ihjel!!! De hadde kvasse priser spør du meg ;) Ingrid, jeg tror dette finn.no opplegget er basert på prisene når bilene faktisk kom på markedet... Altså, den kostet 170k ny i Norge... :) Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by S-2000 Ingrid, jeg tror dette finn.no opplegget er basert på prisene når bilene faktisk kom på markedet... Altså, den kostet 170k ny i Norge... :) det er helt korrekt. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Ja hvis noen bare hadde kjøpt audi`n min nå så hadde det blitt Honda på meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by NoLimit Ja hvis noen bare hadde kjøpt audi`n min nå så hadde det blitt Honda på meg... Men så blei det Civic på deg selvom du ikke har solgt Audien ennå... HVOR gravde du frem pengene hen? Hmmmmm :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by ArraKiss Men så blei det Civic på deg selvom du ikke har solgt Audien ennå... HVOR gravde du frem pengene hen? Hmmmmm :D hehe.. man tok seg råd... men audi`n er jo fortsatt ikke solgt så.. men men.. får da stå der til noen vil ha den kastet etter seg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 stakkars audien... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by vwgolf2 stakkars audien... :( Du får kjøpe den da vettu og gi den et bedre liv..... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by NoLimit hehe.. man tok seg råd... men audi`n er jo fortsatt ikke solgt så.. men men.. får da stå der til noen vil ha den kastet etter seg ;) Skulle ønske jeg også kunne TA meg råd til å ha to kjerrer stående i garasjen:D Er du en liten sparegris eller kanskje en pappagutt....? Neida:) *overtrøtt* Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Originally posted by ArraKiss Skulle ønske jeg også kunne TA meg råd til å ha to kjerrer stående i garasjen:D Er du en liten sparegris eller kanskje en pappagutt....? Neida:) *overtrøtt* Ja skulle nesten ønske jeg var litt pappagutt så kanskje pappa hadde kjøpt audi`n min.... ;) hihi.... Nei har ikke råd til å ha to biler jeg så audi`n må bort den. Må da snart være noen som vil ha den :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Originally posted by ArraKiss Skulle ønske jeg også kunne TA meg råd til å ha to kjerrer stående i garasjen:D Er du en liten sparegris eller kanskje en pappagutt....? Neida:) *overtrøtt* Så få vekk Audi'n og kjøp bilen min ;) Hehe.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg