værstingen! Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 hallo!! har i dag bestilt meg 3" JT halvsats til min 88' 240 med katalysator. sitter en helt original b230f motor i, og originalt "grenrør". er mange som sier at dette funker dårlig fordi sugemotor trenger motstand også videre?? er det noen som har erfaringer på dette området? Siter Volvo 240, 1988, b230f (støvsuger), hvite blinkers, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by værstingen! hallo!! har i dag bestilt meg 3" JT halvsats til min 88' 240 med katalysator. sitter en helt original b230f motor i, og originalt "grenrør". er mange som sier at dette funker dårlig fordi sugemotor trenger motstand også videre?? er det noen som har erfaringer på dette området? Han som preparerte motoren min sa at jeg ikke skulle ha verken større eller mindre eksosanlegg enn 2,5''. 3'' er nok i det største laget på en sugemotor... Jeg råder deg til å kjøpe grenrør også.... Det gjør mye på momentet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Koster komplet 2,5" potte uten katalysator og med grene rør?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Originally posted by Per-Henrik Koster komplet 2,5" potte uten katalysator og med grene rør?? Husker ikke eksakt pris men ca. 2500kr for grenrør og ca. 2500kr for eksosanlegget (SIMONS, meget bra passform og lyd) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Gir simons 2,5" potte den samme effekt økninga som JT???? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Originally posted by Per-Henrik Gir simons 2,5" potte den samme effekt økninga som JT???? Han som preparerte motoren min dvs Alf A Eng anbefalte på det sterkeste SIMONS... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Lurer på om jeg skal kjøpe det jeg også. Kjøpte du Tävlingssystem eller sportsystem Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Eg lagde nytt simons te min B230F fra katalysatoren og bak med kun bakerste potte....Blei veldi bra lyd....(kun det eg var ute etter) heh:D Og eg har kun hørt bra om SIMONS:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Originally posted by Per-Henrik Lurer på om jeg skal kjøpe det jeg også. Kjøpte du Tävlingssystem eller sportsystem Jeg kjøpte sportssystem.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Fikk du med godkjenings papirer på potta, sånn at det ikke blir noen problemer nå man skal registrere den? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Originally posted by Per-Henrik Fikk du med godkjenings papirer på potta, sånn at det ikke blir noen problemer nå man skal registrere den? , Nei, ikke no papirer. Men jeg var på biltelsyet etter at bilen var ferdig trimmet, senket, stylet osv. men de hadde ikke noe å peke på. De kontrollertre den i 2 timer. Så de papirene er nok ikke no viktig... Det er ikke no støy (ulovlig) av det heller.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Ok. sjekker de bara støy nivået da sikker. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 jeg har simmons 2.5" bakpotte, orginalt fremmover. akkuratt passelig med lyd! den kan brøle om jeg drar den på turtall, men den kan være stille om jeg cruiser. har den runde potten, og veldig lang potte.. ikke kort eller oval. husker ikke hva jeg gav for den, men det er jo pottene som er dyrest. rør koster bare 100kr elns for en meter. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg