Pudding Skrevet Januar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Originally posted by jab pudding: takk :D jeg fant bare radio editen, og den syntes jeg var litt treg... har du mye i samme sjanger eller? noen tips? du trenger forresten ikke svare her.. denne tråden holder på å spore litt av :P Stikk på nettradioen jeg er litt involvert i :D http://www.partyradio.ca så får du titlene på andre tilsvarende låter ;) Men nok avsporing nå jah.. :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Originally posted by Pudding Går jo ann å spørre han som lagde videon ;) Blue Ice - You Keep Me Hanging On (DJ Aligator Vs. Cs-Jay Remix Short).mp3 :D Hehe.... Burde jeg ha tenkt på :D Sangen var drit bra og passa PERFEKT til filmen :D Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty740 Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Originally posted by EvenS Det var vel ikke du som var utpå og drifta på Opel treffet for en tid tilbake? Og som ble kjørt derifra bakpå en bergningsbil:D Stemmer det.. hadde drift-oppvisning og jeg punkterte nedi dalen der.. ble nektet å kjøre til pit! Siter 1987 Volvo 244 2.3 16V-T 2001 VW Transporter 2,5TDI 2007 Tysse Bilfrakter Ja jeg frakter billi! =P Viking redningstjeneste Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty740 Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Originally posted by Supraguy Veldig brs film. Noen som har noe specs om gamle bmw 6 serien, Volvo 760 stv, eller mercedesen? 760stv er ombygd til 960.. 2.9 Twinturbo.. en del modifisert.. bilen er solgt i skrivende stund.. Siter 1987 Volvo 244 2.3 16V-T 2001 VW Transporter 2,5TDI 2007 Tysse Bilfrakter Ja jeg frakter billi! =P Viking redningstjeneste Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Originally posted by Morty740 760stv er ombygd til 960.. 2.9 Twinturbo.. en del modifisert.. bilen er solgt i skrivende stund.. Mye gamp?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg