Gå til innhold

Fikk ingen respons sist, prøver igjen med forslag

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hva med å lage ett forum for erfaringer med firma ? Leser igjennom forumet daglig og finner hele tiden tråder der folk lurer på andres erfaringer med det ene firmaet etter det andre..

Hvorfor ikke lage ett forum der det er en thread pr firma så kan folk skrive sine meninger, positive og negative om firma de har handla med.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke lage en tråd med hva slags erfaringer folk har med kneipen på Rimi? Eller kebaben på Strømmen? Poenget mitt er at det trengs ikke nødvendigvis en tråd for allting. Dessuten tror jeg en slik tråd lett ville blitt gjenstand for drittslenging og useriøse påstander som ingen kan stadfeste. Mitt forslag er at her kan dere bruke enten Offtopic eller Opplysningen. :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Phantom

Hva med å lage ett forum for erfaringer med firma ? Leser igjennom forumet daglig og finner hele tiden tråder der folk lurer på andres erfaringer med det ene firmaet etter det andre..

Hvorfor ikke lage ett forum der det er en thread pr firma så kan folk skrive sine meninger, positive og negative om firma de har handla med.

Glimrende ide Phantom! :)

Eat Sleep Volkswagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Hvorfor ikke lage en tråd med hva slags erfaringer folk har med kneipen på Rimi? Eller kebaben på Strømmen? Poenget mitt er at det trengs ikke nødvendigvis en tråd for allting. Dessuten tror jeg en slik tråd lett ville blitt gjenstand for drittslenging og useriøse påstander som ingen kan stadfeste. Mitt forslag er at her kan dere bruke enten Offtopic eller Opplysningen. :)

Nei, klart trenger jo ikke en tråd for alt mulig, men dette er noe jeg føler mange spør om hele tiden, derfor tenkte jeg det kanskje hadde vært kjekt å ha...

Drittslenging og useriøse påstander er vel en ting man vil få uansett hvilken tråd det er snakk om. Sikkert ikke mindre av det på hvilken som helst off topic tråd enn det ville blitt på en "firma-tråd"

Men men, var bare et forslag liksom.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk med direkte økonomiske interesser kan bevisst sette et firma eller butikk i negativt lys, hvis du skjønner. Noe de jo forsåvidt kan den dag idag også, men uten at dette har en egen egnet tråd. ;)

Oki, hvordan er det med å starte en tråd for å informere om nystartet firma ? Er dette noe dere syns er fyfy ? Kan jo kommer folk til nytte med at de kan finne gode tilbud

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nok tro at det vil gå under annonsering, og at man da må betale for dette her inne. Men det er ingen som nekter deg å fortelle andre brukere dine erfaringer med kjøp/salg.

Tenkte da f.eks om jeg har ett firma og kan tilby lave priser på noe brukerne stadig spør etter. Er selvfølgelig bilprodukter det er snakk om.. Det er ikke snakk om en stor reklamekampanje, mer det å opplyse i en tråd om dette.

Må man betale for dette og ?!

Originally posted by CesiuM_e Det er snakk om et nytt forum, ikke en ny tråd. Tråder trenger man ikke være moderator for å lage

Tenkte på ett nytt forum ja, men ser jo logikken til Dr_S, det med økonomiske interesser og slikt. Men folk bør jo kunne backe opp sin påstand om ett firma og da trenger jo ikke det å bli ett problem.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nok tro at det vil gå under annonsering, og at man da må betale for dette her inne. Men det er ingen som nekter deg å fortelle andre brukere dine erfaringer med kjøp/salg.

"Tenkte da f.eks om jeg har ett firma og kan tilby lave priser på noe brukerne stadig spør etter. Er selvfølgelig bilprodukter det er snakk om.. Det er ikke snakk om en stor reklamekampanje, mer det å opplyse i en tråd om dette.

Må man betale for dette og ?! "

I prinsippet, ja, da dette går under reklame for et produkt man ønsker selge. Og når produktene er til bil og du opplyser om dette på et bilforum, er det målrettet markedsføring. :)

Du møter jo en kundemasse som vil ha det du tilbyr.

Vil du reklamere for dine produkter på forumet må du kjøpe annonseplass på lik linje med de andre.

Ta kontakt med Bjørn ruud: bjruud@mediasalg.com

han vil gi deg et tilbud.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tenkte da f.eks om jeg har ett firma og kan tilby lave priser på noe brukerne stadig spør etter. Er selvfølgelig bilprodukter det er snakk om.. Det er ikke snakk om en stor reklamekampanje, mer det å opplyse i en tråd om dette.

Må man betale for dette og ?! "

I prinsippet, ja, da dette går under reklame for et produkt man ønsker selge. Og når produktene er til bil og du opplyser om dette på et bilforum, er det målrettet markedsføring. :)

Du møter jo en kundemasse som vil ha det du tilbyr.

Vil du reklamere for dine produkter på forumet må du kjøpe annonseplass på lik linje med de andre.

Ta kontakt med Bjørn ruud: bjruud@mediasalg.com

han vil gi deg et tilbud.

Oki, får se på det.. Men må se om det "tjener" seg inn.. Er jo ett forum med mange brukere, men må liksom tjene seg i forhold til en annonse i f.eks motorbørsen

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår