-EKS- Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 bilde fra i fjor vinter Fin bil! :D skal ikke ha deg 940 front? skal mulig selge min nå.. skal ha 960`front :D Det er ikke viskere under lyktene lenger! Mvh E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bofors Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 jo.. har vudert det.. har fått tak i usa lysene til den gamle fronten spørs om dem kommer på.. åssen fargekode har du?.. husker ikke hvor mye j kappet j.. men tok vel en 1 1/2 tipper j.. den er alt for høy.. har noen andre fjærer som snart kommer på.. da blir det LAV ;) Siter Bmw 320 d 99 Volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 jo.. har vudert det.. har fått tak i usa lysene til den gamle fronten spørs om dem kommer på..åssen fargekode har du?.. husker ikke hvor mye j kappet j.. men tok vel en 1 1/2 tipper j.. den er alt for høy.. har noen andre fjærer som snart kommer på.. da blir det LAV ;) jeg har 410.. det har vell du å? :D joda.. har du kortet inn demperene da? Man kan jo ikke ha HØØØY bil, uff.. lurer på og kappe 2 runder.. Mvh E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bofors Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 har 404 j.. Siter Bmw 320 d 99 Volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bofors Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 du får slenge opp noen bilder av bilen din du oxo ;) Siter Bmw 320 d 99 Volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 har 404 j.. okey.. :rolleyes: jeg lakker, så kan sikkert få ordnet noe hvis du er innterisert.. men er fjæren din løs når du har bilen oppe i luften? Mvh E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bofors Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 okey.. :rolleyes: jeg lakker, så kan sikkert få ordnet noe hvis du er innterisert.. men er fjæren din løs når du har bilen oppe i luften? Mvh E-K Racing jepp den er desverre det.. ikke særlig heldig når man skal godkjene den.. Siter Bmw 320 d 99 Volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 du får slenge opp noen bilder av bilen din du oxo ;) er jo ikke noe 700 serie da.. men er jo ganske lik.. fant et til fra i sommer.. :) Mvh E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bofors Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 tøff vinkel på det ene bilde der ;) ser ut som sånn cover på et blad.. ;) 960 front hadde gjort seg der ja :) Siter Bmw 320 d 99 Volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 tøff vinkel på det ene bilde der ;) ser ut som sånn cover på et blad.. ;) 960 front hadde gjort seg der ja :) Takk =) ja, trenger litt nyere modd. :D og hardcore senking :cocain: Mvh E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 hehe joa.. er jo egentlig ganske orginal i utseendet bortsett fra svarte panser m låser, baklykter og eksosanlegg og litt senking (som egentlig ingen ser) skal lakkere den til våren og no nye felger og addon front og sideskjørt. ikke no transformance plastik ting værtfall.. har konkludert med at den egentlig ikke skiller seg ut, helt til man tar en titt til.. sånn så den ut uten svart panser: NOX: hvordan går det med bilen???? bilder? info? kom igjen a:D Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Har vel ikke skjedd så mye med bilen siden sist da jeg driver å handler deler som skal på så fort det blir varmere så jeg kan parkere bilen en måneds tid å leie mopeden til bror:D det som er gjort med bilen er at jeg har fått på bilstein sprint dempere foran og noen 1000metere. venter til snøen er borte med å sette på bak. Har vel også satt på litt større dyser. Det som skjer når jeg får parkert bilen er: Ut med gammel sliten skjørtebankende ET blokk ogInn med FK blokk. Driver å bygger den om nå til blokkmontert fordeler så jeg kan putte inn k-kammen min. Ut med orginal intercooler og inn med denne som jeg akkurat kjøpte meg. Nedkappa scania ic, sveisa sammen av krb. såpass stor at jeg nesten er litt usikker på hvordan jeg skal få plass til den. så skal jo 18 tommerne på såklart. Bytte alle dørene +kanaler og forskjermer pga rust, og panser da dette er skevt. har det meste liggende heldigvis. så skal den lakkes opp igjen. planlegger å gjøre det selv så jeg må lære meg å lakke snart. bremsene er slitne så jeg må skaffe meg no litt råere når jeg først skal bytte. Så må jeg handle meg en større turbo, chip, dyser og med fordel en bmw lmm. hvis noen har dette så rop ut:) trenger også en ny kalipper bak. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 toppers Nox...blir bra det her...gleder meg til å se den i action....når regner du med å være ferdig? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 håper jo å bli ferdig til gatebil og ta den et par runder da:) Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 håper jo å bli ferdig til gatebil og ta den et par runder da:) våler i Mai eller rudskogen i juli?:) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg