Gå til innhold

Bilder og info om 700ene deres

Ranger emnet

Nox

Anbefalte innlegg

da er det på tide med en liten oppdatering: har fått tak i en 3" lmm fra bmw og 465 cc/m dyser. de såkalte 968erene. disse er høyohmige og motronic kjører lavohmig så jeg må fjerne forkoblingsmotstanden, men det skal ikke være et problem. får jeg brent en chip til dette oppsettet (er visst en svenske på tpc forumet som gjør dette) skal jeg vel klare rundt 300 hk så lenge jeg får tak i en større turbo. en svenske klarte for en stund siden å ta ut 400 hk med gammelt motronic så det er fortsatt endel å gå på :)

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg holder på med et prosjekt også! Det er en 740 med 960 front.

2,5 litring med 16 v topp, turbo, datasprut og tenning,345 mm bremo skiver med porche calipere,tannhjulssperre, getragboks,tiltonclutch,940 interiør+++++++

Er ikke riktig sikker på hvordan man legger ut bilder men her er noen hvertfall:http://groups.msn.com/TheVOLVOgang/rogers740.msnw?albumlist=2

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Flere her som har 960 front på 740?vet ikke av noen jeg?

Send gjere PM eller mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenkte liksom på å bytte ut de org grøftelysa med kombinerte langelys og grøftelys da... slik at jeg slipper noe mer ekstralys på fronten min... vil ha minst mulig...

Hva med xenon da? Har xenon i både hovedlysene og i sprederene, og det funker hur bra som helst, selv med helsotet frontrute. ;) Sjekk ut torgesenbil.no.

Mvh

Kenneth B.

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Takk for det.. :) Har ingen egen side, men sjekk ut bil-mc.no, og emmaweb.no. Det ligger en del bilder der. Driver og ordner en link videre fra bil-mc.no, men det tar litt tid... Du kan jo sjekke Bilsport nr 20 også.. :) Bilen er forøvrig under ombygging nå...

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har vel ingen 740 egentlig men siden det ikkje er så mye aktivitet på 900 serie forumet så kan eg vel legge opp noen vinterbilder av slik min ser ut nå.. Eg eiger den røde 940en og en kamerat av meg har den andre turbobilen. Har tatt bort lyktespylerne, skvettlappene bak, hengefestet er borte og skal sette på 17" ganske snart.

Volvoklubben_009.jpg

Volvoklubben_011.jpg

-Volvo 940 Turbo

M90 og B230FT e ein god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har seg satt på 17" felgene JPMK18 7,5 x 17

Kom gjerne med ris/ros med hva eg bør gjøre med bilen.

Ser bra ut dette:) jeg ville lakket den svarte leppen i samme farge som bilen.. :)

1993 Bmw 320i 24V Coupe --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156879

x1988/91 Mercedes 190d 2,5 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=54434

x 1991 Mercedes 190E 2.0 <- alt av deler selges

x 1985 Volvo 740

Lenke til kommentar
Del på andre sider