WorteX Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Min Volvo 740, 1986. Måtte legge ut noen bilder av min egen bil også.(Beklager store bilder). Bilen er en 86 mod 740 GL. små slapp B230a. pent kjørt(så langt), gått 260k, rustfri, bruker ikke olje og generelt veldig strøken. 2 tidligere eiere. Det som er gjort med bilen: -fjernet volvomerker. -hvite blinkers. -svart grill. -montert annleg. -tåkelys. -lakkert baklykter røde. skal gjøres: -lakkere speil + div lister hvit. -senking. -streamer -montere effektanlegg. -større felger når pengboken tillater det. :rolleyes: Siter *Bakhjulstrekk 4 Life* O1985 Volvo 740 Turbo (rullende prosjekt) x1986 Volvo 740GL (solgt) x1986 Volvo 240GL (Solgt) x1998 Honda sfx (Solgt) x1984 Opel Rekord 1.8s (Solgt) x1977 Volvo 244L (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Ja, da var det vel på tide å få lagt ut noen bilder av min skjønnhet:D 740, 1987 modell :) Flotte motoren sin det :D Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth_pia Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Må vel legge inn et lite bilde av vogna vår da.... Kommer mere etterhvert. Siter http://WWW.CRAZY-RACING.COM Polo MPI, mye morro for 6dl på mila... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machine Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Noen nye bilder av kjærra :D :titties: Kommentarer ???? :rolleyes: Siter 1991 940 Turbo Intercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Machine: Er ho xtra utstyr? :titties: Pen bil! fått på noe mere alu. også! ser bra ut :) Mvh E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
varjas Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Fine tøfler :D Siter - Opel Astra '99 x Volvo 745GLE '87 x Opel Corsa 1.4i Joy x Volvo 760 Tic '83 x Volvo 740GL '85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 hvem er dama? søstra di:D? heheh Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 bytt ut plasten me noe skikkelige felger...alt for fin/go/nydelig bil til å ødelegges slik! :eek: :hvaskjera puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Var grom den der! Bare få av dem vingane og sett heller på en liten koffertvinge.... Den massive vingen der har totalt ingen ting på bilen å gjøre, står ikke i stil til resten mener nå jeg... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 er vel på tide å legge ut nytt bilde av bilen min da.. har nå fått på frontleppa og bakleppa... mangler bare sideskjørta... har egentlig lyst på ny grill men det får vente. skulle helst vært nærmere bakken også men synes det er greit at den er lovlig. nå blir det anlegg for alle penga :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tovik Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 er vel på tide å legge ut nytt bilde av bilen min da..har nå fått på frontleppa og bakleppa... mangler bare sideskjørta... har egentlig lyst på ny grill men det får vente. skulle helst vært nærmere bakken også men synes det er greit at den er lovlig. nå blir det anlegg for alle penga :) Pen bil du har.. ett lite tips angående grillen er å lakke rammen sort.. jeg lakket rammen på min 740 i samme farge som bilen (vinrød) og det ble mye penere :) Siter 1993 Bmw 320i 24V Coupe --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156879 x1988/91 Mercedes 190d 2,5 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=54434 x 1991 Mercedes 190E 2.0 <- alt av deler selges x 1985 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Pen bil du har.. ett lite tips angående grillen er å lakke rammen sort.. jeg lakket rammen på min 740 i samme farge som bilen (vinrød) og det ble mye penere :) takk for det. har tenkt på det selv det med å lakkere ramma. får se hva som skjer. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 har ikke spes med bilder av min for tia, men i signaturen min ser dere kanskje litt... jeg synes det ble bra med sortlakkert ramme, med chrome netting i grillen og i de originale luftinntakene... men Volvo-stripa passet best der den var, nemlig PÅ GRILLEN! :evilspide Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GjerstaN^ Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Her er da noen bilder av bilen min. flere blir det... U tydelige bilder, tatt med sony ericsson k 700 i fremtidige planer er i hvertfall nye felger! nye baklykter med hvite blink. bilen er senket og har gule justerbare koni dempere bak. Ny lakkert i bilens orginal farge. ( skiller seg litt ut) :D fikk lappen for ei uke siden , og bilen blei EU godkjent i dag, så reg i morra, så er alt flott Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Her er da noen bilder av bilen min. flere blir det... U tydelige bilder, tatt med sony ericsson k 700 i fremtidige planer er i hvertfall nye felger! nye baklykter med hvite blink. bilen er senket og har gule justerbare koni dempere bak. Ny lakkert i bilens orginal farge. ( skiller seg litt ut) :D fikk lappen for ei uke siden , og bilen blei EU godkjent i dag, så reg i morra, så er alt flott fin bil. 1 lite tips. jeg synes iallefall fronten blir penere om du lakkerer de listene under lyktene i bilens farge.. og kanskje no add-on kit men ellers ser bilen veldig pen ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg