Volvo_original Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 bytt ut plasten me noe skikkelige felger...alt for fin/go/nydelig bil til å ødelegges slik! :eek: :hvaskjera puke Er så enig, så enig!! Kast all den jævla plasten, for ikke å snakke om speglene! Ellers meget fet bil! Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 SATAN FOR EN BIL!(kennethB) eneste jeg ikke lkte helt var baken..utgangspunktet var ganska fint,men ble litt for "stor"..men det er j min mening..smaken er som baken:) eller dritrå bil! har du fått 20"'erne godkjendt!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 veldig spessiel bil ja...synes lakken var litt tøff.ser nesten ut som den er modda i photoshop på det nederste bildet. Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 SATAN FOR EN BIL!(kennethB)eneste jeg ikke lkte helt var baken..utgangspunktet var ganska fint,men ble litt for "stor"..men det er j min mening..smaken er som baken:) eller dritrå bil! har du fått 20"'erne godkjendt!? Ble fyldig i hekken ja, men det ser MYE bedre ut den gamle fangeren!! :rolleyes: Har ikke prøvd å få det godkjent heller! Bilen står for det meste i verkstedet, så jeg har ikke hatt tid til det enda.... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 kian være enig på det med lakken ja! bilen ser nesten ut som den er dataTEGNET! hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 He he... Dekoren ble datategnet ja, men bildet er ekte vare! :thumb Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 min bil er en volvo 1984mod. 740 gle(tic) b21et motor orginal motor! lysegrønn lakk og r-sport trekk forran og bak! 15" fondmetal felger sommer og 14" compomotive felger vinter! gamle alfa romeo felger! alu vinge! sentral lås og 4* el vindu! planer om 940 eller 960 front og plastikk! men er ikke sikker på hvor mye arbeid det er og skifte! tar gjærne imot tips! vet ikke hvordan jeg får frem bilder så dere får se på bildet som er ved siden av! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 noen som fidder legge ut et bilde av åssen de har gjort det med plassering av luftfilter? sånn for å få kaldest mulig luft.. poppa hudden her en dag når den var varm, hele insugsplasten var jo glovarm! så tror jeg vil gjøre så godt jeg kan med å få kaldere luft! men finfint om noen legger opp et bilde åsen de har gjort..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Slik har jeg gjort det.. Det du ser på bildet, var med en gang jeg hadde laget røret.. Skulle bare se hvordan det ble. I ettertid har jeg laget skikkelige fester til det, og ikke strips! :thumb Det er et rustfritt 3" rør. Så har jeg laget et plastskjold rundt det, mot motoren. Skal chrome det litt mer, så det blir litt penere iallefall.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallabmw Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 rå lekker bil !!!!!!!! lykke til vidre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Bilen til en kamerat. med litt små modifiseringer Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 foruten streameren i frontruta var den fin... ;) (he he...og det sier jeg med TPC streamer...) Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Her er gamlebilen min, fikk ikke bildeskriptet til å funke så dere får trykke på linken. http://www.junsele.com/viewpic.asp?id=34976 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Her er gamlebilen min, fikk ikke bildeskriptet til å funke så dere får trykke på linken. http://www.junsele.com/viewpic.asp?id=34976 mer interessert i å se bilde av 960n din jeg da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Skal bli mere bilder av den og, skal flytte til Kongsberg på Onsdag så det er mye styr for tida, 960ien fikk siste ansiktsløftning på Søndag så nå er det bar litt småtteri igjen. Men du kan jo kose deg med et bilde av bilen jeg hadde før 740 TiC'en: -B230 -Bur -Høyglanspolerte dørpaneler i alu -Recarstoler +++++++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg