Gå til innhold

Innbrudd i bilen !

Ranger emnet

Perel Import

Anbefalte innlegg

Det der er sikkert gjort på godt under 10 minutter.. tenk så kort tid det tar å ødelegge noe som har tatt sååå lang tid å sette i stand? :(

Og det så ut som de viste hva de gikk til ja!..

Drittsekker!

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer....

Veldig trist med innbrudd.

`93 Sierra 2,0i clx (For tiden med ett stort hull i motoren)

2005 - Opel Movano 2,5 CDTi Aut. Mottatt 25 Juli- 05.

x `01 Citroen Jumper "Den Franske Baguetten" --> Solgt

x `87 Sierra 2,0 --> Solgt

x `90 Sierra 2,0 --> Vraket/spiker

x `01 vw LT 35 --> Solgt/firma

x `93 Golf 1,8 ---> Solgt

x `84 340 ---> Vraket/spiker

x `87 626 ---> Solgt

x `84 929 ---> Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, slike bilder er alltid veldig trist å se. Vet selv hvordan det er å ha inbrudd i bilen. hadde selv inbrudd i august. Skader blir jo som regel dekt av forsikringen, men arbeidstimene og egenandelen får man aldri igjen :(

men det er nok litt rett det der at klistermerker fungerer som lokkemat ja. Hadde selv Rockford Fosgate merke i bakruta :rolleyes:

Håper du får tatt de skyldige. slike svin fortjener skikkelig straff!!!

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmerksomheten :)

Skal tydligvis ikke være lett å holde fingra av fate her i landet. Er som dere sier jobben med alt som er dritt at blir ødelagt. Nå er heldigvis dette et prosjekt som ikke er ferdig da så de fikk ikke ødelagt noe spess av jobben. Men bilen må hellakeres å bytte en del deler som dere ser.

Er nok ikke pga merker på bilen dette, men lukter bestilling eller ihvertfall noen som har hatt en hvis kjennskap til bilen her.. Og sånn vil det jo alltid være.

Når man har firma så må det jo kunne gå an å reklamere på bilen uten å frykte for at idioter skal grafse på bilen din liksom...

BS Bildeler AS

http://www.bsbildeler.no

post@bsbildeler.no

Tlf: 4144 8000

En fusjon av Perel Import & Re:Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Perel Import

Når man har firma så må det jo kunne gå an å reklamere på bilen uten å frykte for at idioter skal grafse på bilen din liksom... [/b]

Tydeligvis ikke....

`93 Sierra 2,0i clx (For tiden med ett stort hull i motoren)

2005 - Opel Movano 2,5 CDTi Aut. Mottatt 25 Juli- 05.

x `01 Citroen Jumper "Den Franske Baguetten" --> Solgt

x `87 Sierra 2,0 --> Solgt

x `90 Sierra 2,0 --> Vraket/spiker

x `01 vw LT 35 --> Solgt/firma

x `93 Golf 1,8 ---> Solgt

x `84 340 ---> Vraket/spiker

x `87 626 ---> Solgt

x `84 929 ---> Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å innføre en ny regel.. stjeling på eget ansvar.. at om eiern eller andre ser at en person stjeler noe, så har han full rett til å henrette vedkommende eller kappe av han hendene? norge må bli strengere med straffesystemet sitt. kondolerer Per :( du må vel komme på besøk å få ny dekor igjenn nå da.

hvor stod den parkert foresten? siden de har hatt så god tid til å så og si RIBBE bilen totalt! :mad:

blir så irritert når folk ikke kan ha noe i fred. glad jeg har alarm på alarm på garage på låste dører på alarm! u can never be too safe :D + vindu ved garagen og batt i gangen lett tiljengerlig for å springe rett ut døra å slå helseløs personen det må gjelle :)

pass på sakene deres, noe sier meg at det er noen uærlige sjeler som snoker på forumet å får opplysninger.

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mazda323F

pass på sakene deres, noe sier meg at det er noen uærlige sjeler som snoker på forumet å får opplysninger.

Akkurat det der har jeg tenkt selv.. Når jeg leser om større prosjekter, at noe av den informasjonen som kommer frem her må jo være veldig interessant for "uærlige sjeler" som du sier.

Men i dette tilfellet er det jo faktisk til hensikt å skaffe mye oppmerksomhet da, i og med at det er en demobil.

Men til andre så kan det jo være ett tiltak å passe veldig godt på at du ikke legger ut bilder med skilt-nummer synelig, kansje ikke hele bilen en gang. Heller ingen kjempe ide å skrive så mye om hvor du holder til.

Dette burde jo egentlig ikke være nødvendig, men sånn er det nå en gang da. Noen type mennesker klarer ikke å holde fingrene unna andres eiendom.

BMW E46 Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig sur sak dette ja, hadde selv ett innbrudd i bilen min for 2 mnd tlbake der de tok en cd-spiller til 500,-!

Må har vært noen narkiser..

Virker som om de hadde en viss kunnskap til bilen din ja, men hvorfor har de revet ut panelene under dashbordet?

Uansett, lykke til! Jeg skal kjøpe anlegg hos deg i sympati, ble du glad nå? :)

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioi !! kondolerer på det sterkeste her... satan for noe rævhål! fatter faen ikkje ka folk skal ødelegge fete biler etter fordi de skal ha tak i noe der inne..de kan no heller bryte seg inn i spilleautomater eller noe så får de penger til narkotikaen sin.. helvete blir så forbanna irritert over slikt..

skulle vært med å banka livskiten ut av de hadde du bodd i nærheten..

hvor stod du parkert forresten? midt uti nowhere eller?

is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ReWrite

Utrolig sur sak dette ja, hadde selv ett innbrudd i bilen min for 2 mnd tlbake der de tok en cd-spiller til 500,-!

Må har vært noen narkiser..

Virker som om de hadde en viss kunnskap til bilen din ja, men hvorfor har de revet ut panelene under dashbordet?

Uansett, lykke til! Jeg skal kjøpe anlegg hos deg i sympati, ble du glad nå? :)

Hehe det er bra sympati ReWrite :)

BS Bildeler AS

post@bsbildeler.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by J-Unit

oioi !! kondolerer på det sterkeste her... satan for noe rævhål! fatter faen ikkje ka folk skal ødelegge fete biler etter fordi de skal ha tak i noe der inne..de kan no heller bryte seg inn i spilleautomater eller noe så får de penger til narkotikaen sin.. helvete blir så forbanna irritert over slikt..

skulle vært med å banka livskiten ut av de hadde du bodd i nærheten..

hvor stod du parkert forresten? midt uti nowhere eller?

Det er jævlig surt å unødvendig ja. Finner jeg ut at det er noen narkis så skal jeg sørge for at han/de får lide!!!

Bilen stod parkert rett uttafor huset, hadde seff også alarm ja, men den har de kobla ut såpass fort at ingen har våkna av alarmen!!:(

BS Bildeler AS

post@bsbildeler.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kaksa

Kanskje litt feil å spørre om det men:

Er det enkelt å kople ut en alarm slik?

Kanskje forskjell fra alarm til alarm?

Noen spesielle dere anbefaler?

Men sia du hadde alarm, så slepp du vel egenandel ved innbrudd??

Sånnt vet ikke jeg no om.. men skulle jo tru at det er ganske lett å fjerne støykilden.. hvis man bryter opp panseret og bare drar vekk hornet eller hvor slikt er plassert..

Da trekker plutselig ikke alarmen til seg så mye oppmerksomhet lenger..

Aner ikke hva ting koster.. men alarmer som varsler med sms, eller ringer eller no er jo helt klart en fordel om det er lett å få tak i..

Kansje lage no hjemmelaga greier ved siden av alarmen som starter en sirene inni huset? :D

BMW E46 Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider